וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדליי: "אומרים שהמשחק שלי ושל אונאנה דומה, אני אוהב את הסגנון שלו"

שוער הפועל ירושלים נשאל על ההשוואות לשוער מנצ'סטר יונייטד והוסיף: "תמיד הערצתי את אניימה, את הביטחון שלו ואיך הוא מזנק לכדורים"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

נבחרת ניגריה תארח מחר (ראשון) את נבחרת סאו טומה במחזור האחרון במוקדמות אליפות אפריקה. הניגרים כבר הבטיחו את ההעפלה ומי שמהווה חלק מהסגל למשחק ואמור להיות גם חלק מהסגל באליפות, הוא אדבאיו אדליי. היום שוער הפועל ירושלים התראיין בקצרה.

אדליי נשאל על כך שבאפריקה נוהגים להשוות את הסגנון שלו לזה של אנדרה אונאנה הקמרוני, שלאחרונה נמכר מאינטר למנצ'סטר יונייטד וידוע ככזה שאוהב להשתתף בהנעת הכדור ולהתרחק מקו השער. "אנשים תמיד אומרים שאנחנו דומים במשחק שלנו, אולי זה נכון", אמר אדליי, "אני צופה בו, אני אוהב אותו, הסגנון שלו מוצלח בעיני. המשחק השתנה והשוערים צריכים להתאים את עצמם, ואני אוהב את הסגנון הזה".

השוער בן ה-23 שמשחק בהפועל ירושלים מאז 2019, הוסיף: "תמיד הערצתי את וינסנט אניימה. עקבתי אחריו, אהבתי את המשחק שלו, את התנועה שלו, את הביטחון, איך הוא מזנק לכדורים. הרצון להידמות אליו נותן לי מוטיבציה ודוחף אותי לשיא היכולת".

אדבאיו אדליי, שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יחסר להפועל ירושלים בכמה משחקים קשים. אדליי/ברני ארדוב

אליפות אפריקה תתקיים בתאריכים 13 בינואר - 11 בפברואר. הפועל ירושלים תשחק בתאריכים הללו נגד הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד, ואם ניגריה תעלה לשלבים הסופיים, אדליי יחסר לה בכל המשחקים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully