וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחהורסט העניק 1:2 להולנד באירלנד, אלבניה התקרבה ליורו

החלוץ עלה מהספסל ומחק יחד עם גאקפו פיגור אחרי פנדל מוצלח של אידה, מעמדו של סנטוס בנבחרת פולין המשיך להתערער אחרי הפסד 2:0 בטיראנה. מיטרוביץ' כבש שלושער ב-1:3 של סרביה על ליטא, הויביירג הבקיע ב-0:1 של דנמרק בפינלנד

חגיגה אירופית: תקצירי שערים 10.9, מוקדמות יורו 2024/ספורט1

משחקי מוקדמות יורו 2024 המשיכו היום (ראשון) עם תשעה מפגשים על הכרטיסים העתידיים לאליפות אירופה בגרמניה בקיץ הקרוב. הולנד מחקה פיגור בדרך ל-1:2 על אירלנד. סרביה נהנתה מערב מוצלח של אלכסנדר מיטרוביץ' בליטא, אלבניה היממה את פרננדו סנטוס ופולין. דנמרק השיגה 0:1 יקר בפינלנד, מונטנגרו ניצחה את בולגריה ויוני סטויאנוב בתוספת הזמן.

אדם אידה חוגג יחד עם שחקני נבחרת אירלנד. רויטרס
יתרון מפתיע של האירים לא הספיק. אידה/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של הולנד על אירלנד

תקציר: אירלנד - הולנד 2:1/ספורט 1

בית ב'

אירלנד - הולנד 2:1

אירלנד אמנם מקרטעת, אבל היא תמיד מאיימת כשהיא מארחת ועבור הולנד מדובר במבחן חשוב. רונאלד קומאן פתח עם הרכב דומה לזה שפתח ב-0:3 הקליל על יוון, כשמתייס דה ליכט, דוניל מאלן ומאטס וייפר קיבלו את הקמום ב-11 של הכתומים אחרי שלא פתחו במחזור הקודם. כבר אחרי 4 דקות, כדור קרן פגע בידו של וירג'יל ואן דייק והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. אדם אידה כבש בפנדל והימם את האוראנג'. האורחת חזרה מהר לעניינים כשדנזל דומפריס הוכשל על ידי גאוון באזונו, וקודי גאקפו (19) איזן מהנקודה הלבנה. קומאן העלה למחצית השנייה את ואוט וחהורסט, וזה גמל לו בחזרה עם המהפך בדקה ה-56 אחרי בישול של דומפריס. הולנד שוב במקום השני בבית עם משחק יותר מיוון ובשוויון נקודות, אירלנד עם הפסד רביעי בקמפיין כנראה תראה את היורו מהבית.

מהלך המשחק:

דקה 4: גול! כדור קרן של האירים פגע בהמשך המהלך בידו של וירג'יל ואן דייק, קפטן נבחרת הולנד, והשופט החליט להצביע על הנקודה הלבנה. אדם אידה ניגש לבעוט והכניע את מארק פלקן בדרך ל-0:1 של אירלנד!

דקה 19: גול! כדור עומק מצא את דנזל דומפריס באחד על אחד מול גאווין באזונו שהכשיל את המגן ההולנדי ברחבה. קודי גאקפו ניגש לבעוט ואיזן ל-1:1!

דקה 56: גול! הולנד הפכה בדרך ל-1:2 - כדור ארוך מצא את דומפריס שהוריד בנגיעה לואוט וחהורסט והחלוץ שעלה מהספסל כבש מקרוב והעלה את ההולנדים ליתרון!

קודי גאקפו נבחרת הולנד. רויטרס
איזן גם בפנדל. גאקפו/רויטרס
ואוט וחהורסט נבחרת הולנד. GettyImages
עלה מהספסל והפך. וחהורסט/GettyImages

יוון - גיברלטר 0:5

אלופת אירופה ב-2004 תציין 20 שנים לזכייה ההיסטורית ביורו בקיץ הקרוב, והיא תקווה להיות שם גם הפעם אחרי ניצחון חשוב בגיברלטר. דימיטריוס פלקאס (9) הבקיע את השער הראשון של היוונים, קוסטנטינוס מברופאנוס הכפיל (23) בנגיחה, גאורגיוס מסוראס (70) הוסיף, מברופאנוס השלים צמד (83) ומסוארס גם כן (90+1) בתוספת הזמן והמארחת נצמדה להולנד שעם משחק חסר בבית ב'.

שחקני נבחרת יוון חוגגים. GettyImages
הוציאו עצבים על גיברלטר. שחקני יוון/GettyImages

צפו בתקציר ניצחונה של אלבניה על פולין

תקציר: אלבניה - פולין 0:2/ספורט 1
מירלינד דאקו חוגג יחד עם יאסיר אסאני נבחרת אלבניה. רויטרס
אחד הניצחונות הגדולים במוקדמות היורו. דאקו חוגג עם אסאני את השני/רויטרס

בית ה'

אלבניה - פולין 0:2

פולין נזקקה לצמד מאוחר של רוברט לבנדובסקי כדי לנצח את איי פארו ביום חמישי והפעם היא ניצבה בפני מבחן הרבה יותר קשה. אחרי הרבה בלאגן ביציעים עם עימותים בין הקהל הפולני לכוחות האבטחה המקומיים ועם מופע פירוטכני של האוהדים הביתיים, המשחק נפתח ובדקה ה-37 יאסיר אסאני כבש את אחד משערי המחזור עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה שהסתובבה לרשת של וויצ'ך שצ'סני. בדקה ה-62 מירלינד דאקו עלה להופעה השנייה שלו במדי אלבניה ותוך חצי דקה כבש את השני בסיבוב נפלא ברחבה עם הפסד שלישי בחמישה מחזורים של הקמפיין, הישארות במקום הרביעי וערעור רציני של מעמדו של פרננדו סנטוס על הקווים. אלבניה לעומת זאת, במקום הראשון בבית עם 10 נקודות, כשלצ'כיה משחק פחות עם 2 נקודות מתחתיה, השיגה ניצחון ראשון אחרי 11 משחקים רשמיים בהן לא הצליחה לעשות זאת מול פולין, וראשון אחרי 70 שנים בכל המסגרות מול הפולנים.


איי פארו - מולדובה 1:0

אחת ההפתעות הגדולות עד כה בקמפיין היא מולדובה של יון ניקולאסקו, אקס בית"ר ירושלים. המולדבים עם 8 נקודות אחרי 5 מחזורים נמצאים במקום השני, לפני המשחק בין אלבניה לפולין, ועשויים להפתיע אולי בדרך ליורו היסטורי. החלוץ ששיחק בליגת העל בעונה שעברה הפעם היה על תקן המבשל כשסידר לואדים ראצה את שער הניצחון החשוב בדקה ה-53 באיי פארו.

צפו בתקציר הניצחון של סרביה על ליטא

תקציר: ליטא - סרביה 3:1/ספורט1
אלכסנדר מיטרוביץ' חוגג יחד עם שחקני נבחרת סרביה. רויטרס
הצגה של החלוץ הסרבי. מיטרוביץ'/רויטרס

בית ז'

ליטא - סרביה 3:1

בזמן שנבחרת הכדורסל מבריקה באליפות העולם ונובאק דג'וקוביץ' מרשים באליפות ארה"ב, דווקא נבחרת הכדורגל של סרביה מגמגמת וביום חמישי היא נכנעה להונגריה בבית וקצת הסתבכה. הפעם, זה התחיל טוב עבור האורחת כשאלכסנדר מיטרוביץ' (21) נגח את שער היתרון של הסרבים, כבש את השער השני (32) עם נגיחה נוספת מקרוב והשלים שלושער (43) אחרי בישול של דושאן טאדיץ'. המארחת חזרה לעניינים לפני השריקה למחצית כשגייטיס פאולאוסקאס ניצל יציאה רעה של ונייה מילינקוביץ'-סאביץ' וצימק ל-3:1 שלא הספיק לנועלת טבלת הבית.


מונטנגרו - בולגריה 1:2

בית ז' נראה רחוק מהכרעה אחרי שהמשחק הראשון במחזור החמישי בו שוחק, כשמונטנגרו עקפה, לפחות זמנית, את סרביה ועלתה למקום השני המוביל לאליפות אירופה. זה התחיל טוב דווקא עבור המארחת שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה עלתה ליתרון (45+1) משער של סטפן סאביץ', אך פרסלאב בורוקוב (79) השווה ועם איגור וויאצ'יץ' שהורחק בדקה ה-59 והשאיר את המונטנגרים ב-10 שחקנים, העניינים הסתבכו עבור מונטנגרו. בולגריה הספיקה גם להמחיץ פנדל ובתוספת הזמן (90+7) סטפן יובטיץ' נגח אחורה ברחבה הבולגרית, כדור שפגע בשחקן הגנה של האורחת, והעניק שלוש נקודות יקרות למארחת. קשרה של הפועל באר שבע, יוני סטויאנוב, עלה בדקה ה-64 בנבחרת בולגריה.

צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של מונטנגרו

תקציר ממוקדמות יורו 2024: מונטנגרו - בולגריה 1:2/ספורט1
שחקני נבחרת מונטנגרו חוגגים. רויטרס
דרמה ענקית במונטנגרו. שחקני הנבחרת חוגגים את הניצחון/רויטרס
אמיל פייר-הויביירג נבחרת דנמרק. GettyImages
העניק שלוש נקודות חשובות לדנמרק. הויביירג/GettyImages

בית ח'

פינלנד - דנמרק 1:0

אחד הבתים הצמודים ביותר במוקדמות היורו הוא בית ח', כשקרב מרובע בין דנמרק, פינלנד, קזחסטן וסלובניה יהיה זה שיכריע מי יהיו שתי העולות לאליפות אירופה הקרובה הקיץ. אחרי הניצחון המשכנע של קזחסטן על צפון אירלנד, הדנים ידעו שהם חייבים שלוש נקודות בהלסינקי, כשמולה הנבחרת בכושר הטוב ביותר של הבית עם 4 ניצחונות רצופים, אך הפעם זה לא עבד לפינים. בדקה ה-86 אמיל פייר-הויביירג כבש בבעיטה מחוץ לרחבה את השער המיוחל של הדנים בדרך לפסגת הבית.

קזחסטן - צפון אירלנד 0:1

ניצחון רביעי לקזחים, שהשלימו דאבל על צפון אירלנד החלשה ונמצאים חזק במאבק על שני המקומות הראשונים בבית ח' הצמוד. מקסים סמורודוב מאקטובה הכריע בבעיטה חדה מחוץ לרחבה (27) וחגג את שערו השני במוקדמות, כשהצפון אירים לא הצליחו להשוות למרות כמה מצבים ורשמו הפסד רביעי ברציפות.

סן מרינו - סלובניה 4:0

הבית המטורף המשיך להישאר צמוד כשגם סלובניה לא התקשתה מול הנמושה בדמותה של סן מרינו עם ניצחון שהעלה את האורחת למקום הראשון בבית ח'. זאן ויפוטניק (4) כבש את הראשון, יאן מלקאר הוסיף את השני בדקה ה-16, סנדי לובריץ' (61) הרשית את השלישי, זאן קרניצ'יק (67) עם הרביעי וסלובניה בפסגת הבית על חשבון דנמרק כשבין המקום הראשון לרביעי מפרידה נקודה בלבד.

צפו בתקציר ניצחונה של קזחסטן על צפון אירלנד

תקציר ניצחונה של קזחסטן 0:1 על צפון אירלנד במוקדמות יורו 2024/ספורט1

משחקי המוקדמות יימשכו עד יום שלישי ובסוף השבוע הליגות באירופה ישובו מהפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully