וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' מריח נקמה, מדבדב: "אצטרך להיות בגרסה הכי טובה שלי אי פעם"

גמר אליפות ארה"ב (א', 23:00): הסרבי (2 בעולם) רוצה לסגור חשבון על ההפסד ב-2021 ולשבור את השיא של סרינה עם גרנד סלאם מספר 24, הרוסי (3) מלא ביטחון אחרי הניצחון על אלקראס

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' הוא שיאן הזכיות של הטניס העולמי עם 23 תארי גרנד סלאם, אבל אין מקום בו הפסיד כל כך הרבה משחקי גמר כמו באליפות ארה"ב הפתוחה. שלוש פעמים הניף את הגביע בניו יורק, אבל שש פעמים נוצח בגמר, כשהאחרון שגבר עליו שם היה דניל מדבדב לפני שנתיים. מחר (ראשון, 23:00, יורוספורט) השניים ישחזרו את המפגש. האם הרוסי (3 בעולם) יעשה זאת שוב ויניף תואר שני כשהוא לא יכול להופיע עם הדגל שלו או שמא הסרבי (2) ינקום ויחגוג בפעם ה-24, דווקא במדינה שלא נתנה לו להיכנס לשטחה בשנה שעברה?

מדבדב ניצח גם בעימות האחרון בין השניים בדובאי לפני כחצי שנה, אבל היתרון הוא של נולה בן ה-36, שגבר על יריבו תשע פעמים בעבר לעומת חמישה הפסדים ולאחר הניצחון על בן שלטון בחצי הגמר הודה שזה עשוי להיות הגמר האחרון שלו. "אני מעריך יותר את ההזדמנות עכשיו, בטח יותר מאשר לפני 10 שנים", אמר. "אז חשבתי, יש לי עוד הרבה שנים לתת. עכשיו אני לא יודע כמה נשאר לי".

דניל מדבדב, נובאק דג'וקוביץ', גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
אחד לא הורשה להיכנס לארה"ב, השני לא יכול להופיע עם הדגל שלו. נובאק דג'וקוביץ' לצד דניל מדבדב בגמר 2021/רויטרס

מדבדב בן ה-27, שסבל מקשיים פיזיולוגיים והתלונן על החום במהלך הטורניר, היה גאה לאחר הניצחון בחצי הגמר על המדורג ראשון בעולם, קרלוס אלקראס. "אמרתי לפני שהמשחק שאני צריך להיות 11 מתוך 10, שיחקתי 12 מתוך 10 חוץ מהמערכה השלישי", התבדח מדבדב בסיום. "זו הדרך היחידה לנצח אותו. הוא בן 20 עם שני תארי גרנד סלאם, מקום ראשון בעולם כל כך הרבה שבועות. זה לא ייאמן, אני חושב שאיש לא עשה את זה לפניו. כדי לנצח אותו, אתה צריך להתעלות על עצמך. זה מה שעשיתי. עכשיו אצטרך להתעלות גם מול נובאק".

על הסרבי אמר: "הוא תמיד משחק יותר טוב מהפעם הקודמת. לדוגמה, ניצחתי אותו בגמר ארה"ב ואז הוא ניצח אותי בברסי במשחק אדיר. קרלוס ניצח אותו בווימבלדון והוא החזיר לו בסינסינטי. נובאק יהיה בגרסה הכי טובה שלו בגמר, ואני אצטרך להיות בגרסה הכי טובה אי פעם של עצמי אם ברצוני לנצח אותו".

דג'וקוביץ', שבשנה שעברה לא הורשה להיכנס לארה"ב כדי להשתתף באליפות בגלל סירובו להתחסן, לא רק יוכל להגדיל את הפער מרפאל נדאל אצל הגברים (22 זכיות במייג'ורס) אלא גם לשבור את השיא של סרינה וויליאמס (23 זכיות) ולהיות הטניסאי עם הכי הרבה תארי גרנד סלאם אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully