וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרודר: "גאה שגרמניה על מפת הכדורסל". גאסול: "פשיץ' מעורר השראה"

סרביה וגרמניה מוכנות לגמר אליפות העולם בכדורסל (ראשון, 15:40). פשיץ' רוצה מדליית זהב כמו לפני 21 שנה, גרמניה חולמת על סיום מושלם לטורניר מושלם

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

כשאליפות העולם בכדורסל 2023 יצאה לדרך, רבים סברו שללא ניקולה יוקיץ', תקרת הזכוכית של נבחרת סרביה תהיה נמוכה ושהיא בוודאי לא תגיע לגמר. גרמניה אפילו לא הוזכרה כמועמדת להגיע לשלבים הגבוהים באמת, אבל הנה שתיהן כאן. מחר (ראשון, 15:40) שתי האירופאיות הללו יעלו לפרקט בעיר פסאי שבפיליפינים, למשחק שממנו תצא אלופת העולם.

סרביה תנסה להשיג זכייה שלישית בהיסטוריה, אחרי מדליות הזהב ב-1998 ו-2002. לגרמניה זו הופעה ראשונה בגמר והיא מקווה לסיים את הטורניר החלומי עם תואר בלתי נשכח. גרמניה היא הבלתי מנוצחת היחידה בטורניר ועם כדורסל חכם ותכליתי היא הכניעה יריבות מאיימות כמו אוסטרליה, סלובניה של לוקה דונצ'יץ' ולבסוף את ארה"ב הנוצצת בחצי הגמר.

מאמן נבחרת סרביה בכדורסל, סבטיסלב פשיץ'. Yong Teck Lim, GettyImages
אחד הסיפורים הגדולים של הטורניר. פשיץ'/GettyImages, Yong Teck Lim

דניס שרודר, שמנהל מערכת יחסים סוערת עם המאמן גורדון הרברט, אמר: "אני מקווה שנעזור לכדורסל להיות יותר פופולרי בגרמניה. כשאני משווה את היום ללפני 10 שנים, כבר רואים הבדל עצום. אני שמח להיות חלק מזה, לשים את גרמניה עם מפת הכדורסל".

סרביה הרשימה מאוד וההפסד הדחוק לאיטליה בשלב הבתים השני, כבר נשכח מזמן. כדורסלן העבר האגדי, פאו גאסול, שמשמש כאחד משגרירי פיב"א בטורניר, אמר: "הסיפור של המאמן סבטיסלב פשיץ' מעורר השראה. הוא הוביל את סרביה לזכייה באליפות העולם ב-2002 ו-21 שנה לאחר מכן הוא שוב בגמר. הוא מאותם מאמנים וותיקים שהתשוקה שלהם מדביקה את כל הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully