וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מסוכן", "אנחנו צריכים לחשוש": דאגה ברומניה לפני ישראל

שוער העבר האגדי סיפר ממה הוא מפחד, סוכן העל הזהיר: "אם הם לא מעלינו, הם לא נופלים מאיתנו". שמחה מפציעת עבדה: "חדשות מצוינות!"

אוסקר גלוך לקראת המשחק של נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

דריכות גדולה ברומניה לקראת הקרב על המקום השני בבית ט' של מוקדמות יורו 2024 מול נבחרת ישראל. הערב (שבת) יתארחו אלון חזן ושחקניו בבוקרשט, וחלק מהדמויות הבכירות בכדורגל הרומני הביעו חשש רציני.

שוער העבר פלורין פרונאה הזהיר מחילופי הדורות בישראל, אחרי שהנבחרות הצעירות הצליחו בגדול בשנה החולפת: "הנבחרת הבוגרת קיבלה שחקנים, זה מה שאני מפחד ממנו. נעשו חילופי דורות וזה דבר מסוכן, כי הצעירים שבאים יביאו התלהבות ורעב לתוצאות. זה לא דבר של מה בכך בכדורגל הנבחרות, מה גם שהמועדונים שלהם משחקים במפעלים האירופיים".

נבחרת ישראל לפני המשחק נגד אנדורה. רויטרס
היריבה ממש לא מזלזלת. נבחרת ישראל/רויטרס

יואן בקאלי, אחד הסוכנים החזקים ברומניה שייצג בין השאר את גאורגה חאג'י האגדי בעבר, מודאג גם הוא: "ישראל יריבה חזקה. ראינו מה הנבחרות שם השיגו בטורנירים האחרונים, לא יודע כמה שחקנים משם זומנו לנבחרת הבוגרת אבל יש להם שחקנים בליגות גדולות. שחקני הרכב באנגליה, ברוסיה, וגם בליגה שלהם".

"הם היו מתחתינו במשך הרבה שנים, אבל אם הם לא מעלינו היום, הם לפחות לא נופלים מאיתנו", הוסיף בקאלי. "אנחנו צריכים לחשוש, אבל לא לשחק בפחד כי אנחנו מארחים לעיני 40-50 אלף איש". עוד הזהיר הסוכן: "זה לא יהיה כמו התיקו בשווייץ, שם זה היה בסוף המשחק והם היו בטוחים שניצחו. נהיה חייבים לכבוש ולעשות הגנה טובה במתפרצות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליאל עבדה נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
הפציעה שלו היא נקודת אור למארחת. ליאל עבדה/אודי ציטיאט

במקביל, יש גם כאלה שמעודדים לפחות מדבר אחד: הפציעה של ליאל עבדה. באתר "Digisport" התייחסו לעובדה ששחקן הכנף נגרע מהסגל בגלל פציעה בשריר הארבע ראשי: "חדשות מצוינות! ישראל איבדה את אחד הכוכבים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully