וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד למוחמד כליבאת בניצחון כפר כנא, אחי נצרת גברה על קרית ים

משחקי מחזור הפתיחה בליגה א' נמשכו והחלוץ כיכב עם שני שערים בניצחון 1:2 על בני זלפה בצפון, היורדת מהלאומית הפתיעה עם 0:1 בחוץ. בדרום: המשחק של מרמורק נדחה

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

המחזור הראשון בליגה א' בכדורגל נמשך היום (שישי) כאשר בדרום הפועל כפר שלם מוליכה את הטבלה בתום 90 הדקות הראשונות של העונה ואילו בצפון מכבי אחי נצרת גברה 0:1 בחוץ על מ.ס. קריית ים שעברה שבוע דרמטי שבמהלכו ערן לוי עזב את הקבוצה.

ליגה א' צפון

צעירי כפר כנא של הישאם זועבי לא הייתה רחוקה מלהעפיל לליגה הלאומית בעונה שעברה ואת עונת 2023/24 היא החלה עם ניצחון 1:2 על בני זלפה. מוחמד כליבאת כבש צמד ולמעשה חילץ את הקבוצה מפיגור מפתיע שקבע ספואן זועבי ובכך קבע 1:2 בסיום. אחי נצרת שירדה מהלאומית הפתיעה בחוץ את קרית ים שהשבוע נפרדה מערן לוי עם 0:1 משער של ישי בוזורגי.

עוד בליגה א' צפון היום, הפועל מגדל העמק גברה 0:1 על עירוני נשר משער של עזאת חלאילה, הפועל בועיינה גברה 1:3 על מ.ס. טירה משערים של חאלד סולימאן, פיראס גנאיים ועודאי שלעאטה ואילו סהר ברמי הבקיע את השער היחיד של האורחת. במשחק נוסף ניצחה הפועל בקה אל גרבייה 1:2 את הפועל כפר כנא הודות לעידן בנימין ושאדי מסארווה, מוחמד רביע רק צימק ואילו הפועל כאוכב ומכבי נוג'ידאת נפרדו ב-1:1.

הפועל רעננה פתחה עונה במוצ"ש עם הפסד 1:0 בחוץ לצעירי אום אל פאחם. בהג'ת בשיר המושאל מבני סכנין הכריע את המשחק (16).

מוחמד כליבאת, חלוץ מ.ס כפר קאסם. דני מרון
צמד במשחקו הראשון בליגה א'. כליבאת/דני מרון

ליגה א' דרום

במשחק היחיד שנערך היום, נפרדו הפועל הרצליה ובית"ר נורדיה ב-0:0 מאכזב במשחק שבו מזג האוויר הקשה מאוד על השחקנים. בנוסף אמורה הייתה היום הפועל מרמורק לארח את ירמיהו חולון, אולם החום הכבד הוביל את השופטים להחליט על דחיית המשחק למועד אחר.

אתמול נפרדו מ.ס. דימונה ומכבי שעריים ב-1:1, אדומים אשדוד ומכבי יבנה נפרדו ב-0:0 וכך גם הפועל בקעת הירדן ושמשון תל אביב שנפרדו בתיקו ללא שערים על אף שהאורחת נותרה ב-10 שחקנים בחצי השעה האחרונה. המשחק היחיד שבו הושגה הכרעה היה בקרב הקצוות בלוד, בסיומו ניצחה 1:3 הפועל כפר שלם את בני לוד.

במוצ"ש הביסה מכבי עירוני אשדוד 0:3 בחוץ את העולה מכבי קרית מלאכי. בנימין קפאלה (6), לני טייב (17) ודניאל אלמליח (52) כבשו. שמשון כפר קאסם ועירוני מודיעין סיימו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully