וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"החלים" מהפציעה: ניימאר ישבור את שיאו של פלה בנבחרת ברזיל?

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 12:48

הכוכב שלא שיחק מאז שעבר לסעודיה זקוק לשער אחד כדי להפוך לשיאן השערים של נבחרת ברזיל, שתפתח את מוקדמות המונדיאל נגד בוליביה (שבת, 03:45, ספורט3). אורוגוואי תארח את צ'ילה ללא סוארס וקבאני (שבת, 02:00, ספורט4)

תקציר ה-0:1 של ארגנטינה על אקוודור (ליאו מסי כבש)/ספורט1

מחזור הפתיחה של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה יימשך בליל שישי עם שני משחקים: אורוגוואי נטולת לואיס סוארס תארח את צ'ילה בעוד שניימאר ינסה

ברזיל - בוליביה (שבת, 03:45, ספורט3)

אחרי שנדחק מפריז סן ז'רמן, ניימאר מצא בית חדש וחתם באל-הילאל הסעודית, שעל פי הדיווחים תשלם לו לא פחות מ-100 מיליון יורו לעונה. אלא שגם זה לא מנע מהברזילאי לטעון שהוא פצוע ומאז המעבר המתוקשר הוא עדיין לא שיחק בליגה הזו. אלא שנחשו מה? ניימאר חזר לסגל ברזיל וגם יפתח במשחק הנבחרת, שבה הוא שיחק בפעם האחרונה במונדיאל לפני שנה. התמריץ של ניימאר, מעבר לעובדה שמדובר בנבחרת הלאומית הוא השיא שהוא יכול לשבור במשחק הזה.

ניימאר הוא כרגע מלך השערים המשותף של ברזיל עם 77 שערים בינלאומיים ושער נוסף יהפוך אותו לשיאן וידחוק את גדול הכדורגלנים של ברזיל למקום השני. גם מרסלו מורנו מנגד ירשום ציון דרך כשיהפוך לשיאן ההופעות במדי בוליביה (103).

הברזילאים יחסרו במשחק הזה את אנטוני ממנצ'סטר יונייטד, שהסתבך בפרשת הכאת בת זוגו לשעבר, אבל זה לא אמור להדאיג יותר מדי את הברזילאים, שצפויים לעלות עם שלישיית התקפה שכוללת את ניימאר, ויניסיוס ורודריגו ובשלושת המפגשים האחרונים מול בוליביה החלשה מחזיקים במאזן שערים מצטבר של 0:12.

ניימאר, חלוץ נבחרת ברזיל. רויטרס
משחק ראשון בנבחרת מאז השער והאכזבה מול קרואטיה במונדיאל. ניימאר/רויטרס

אורוגוואי - צ'ילה (שבת, 02:00, ספורט4)

מרסלו ביילסה מונה למאמן נבחרת אורוגוואי וכבר סופג ביקורת נוקבת בעקבות העובדה שלא זימן את שני החלוצים והסמלים הגדולים של הנבחרת: לואיס סוארס ואדינסון קבאני. בהיעדרם של החלוצים הוותיקים, מי שיוביל את החוד האורוגוואי הוא דרווין נונייס, שפתח את העונה בליברפול בצורה טובה. הצ'יליאנים מנגד בונים בעיקר על בן ברטון החלוץ החדש של ויאריאל ואלכסיס סאנצ'ס הוותיק שחתם באינטר אחרי עונה טובה במארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully