וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניוס קליבלנד מעל כולם: צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב

אנרג'ייזר חדש בהיכל? הסווינגמן הציג לראווה את ההגנה והאתלטיות שלו בניצחון 68:89 על חולון. גם ווב ובלאט הראו ניצוצות

תיקתקנו, 7.9/ספורט1

זה אמנם רק משחק הכנה ראשון, אבל כבר אפשר להתחיל להתרשם מהמצטרפים החדשים למכבי תל אביב. בניצחון אמש (חמישי) 68:89 על הפועל חולון, השחקן החדש שהרשים יותר מכולם היה אנטוניוס קליבלנד.

הסווינגמן שהצטרף מאדלייד האוסטרלית ומטבע הדברים נחשב סימן שאלה לאור חוסר הניסיון שלו ביורוליג וברמות הגבוהות, הוסיף המון אנרגיות לקבוצה של עודד קטש, הצטיין בצד ההגנתי עם לא פחות מ-3 חסימות, והציג לראווה את האתלטיות שלו גם בצד השני של המגרש.

גם ג'יימס ווב הראה ניצוצות עם יד טובה מהשלוש כשצלף שלוש שלשות במחצית הראשונה, תמיר בלאט קלע 8 כולל שני סלים מרחוק, וחסיאל ריברו הסתפק ב-7 נקודות, כשאת רובן הוא צובר בגארבג' טיים המתמשך של המחצית השנייה.

מכבי תל אביב פרסמה היום סרטון שכולל את כל סלי השדה של הקבוצה במשחק שהיה סגור לקהל ולתקשורת, כך שניתן להתרשם בעצמכם מהמהלכים.

צפו בכל סלי השדה של מכבי תל אביב מהמשחק

קלעו למכבי תל אביב: ג'וש ניבו 11 נקודות, אנטוניוס קליבלנד 10 (7 ריבאונדים, 3 חסימות), ג'יימס ווב ובונזי קולסון 9 כל אחד, תמיר בלאט, ווייד בולדווין ורפי מנקו 8 כל אחד, חסיאל ריברו 7, עומר מאייר, לורנזו בראון (7 אסיסטים) ורומן סורקין 4 כל אחד, ג'ייק כהן 3, ג'ון דיברתולומיאו וירון גולדמן 2 כל אחד. שותפו ולא קלעו: בן קרטר ובוריס בוגוסלבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully