וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב המרגש של ראובן עטר: "מהגולים הבודדים שאבי ראה מהיציע"

8.9.2023 / 10:15

השער שהזכיר נשכחות ("מאז הפרישה לא בעטתי ככה"), ההקדשה לאביו בן ה-94 ("רציתי לעשות לו הפתעה") והפינאלה המיוחד לערב ("במחצית כבר הייתי בחתונה"). כוכב העבר של מכבי חיפה מסכם משחק אמוציונלי מול אגדות ברצלונה: "החזירו אותי 30 שנה אחורה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

"אני כל הלילה רואה את הגול הזה. מטורף כמה הודעות קיבלתי", אומר ראובן עטר הבוקר (שישי), למחרת המשחק בין אגדות מכבי חיפה לאגדות ברצלונה, בו כבש שער אופייני מ-35 מטר. השער המרהיב של כוכב העבר העלה את הירוקים ליתרון 0:1 והעניק ריח של הפתעה באוויר, אבל גם החמישייה שכבשו ותיקי ברצלונה במחצית השנייה, לא פגעה במאומה מההתרגשות.

לפי התגובה שלך אחרי הגול, היה נראה שאתה גם בהלם מהביצוע וגם מרוצה כי חלמת בדיוק על רגע כזה.

"זה לא הלם, אבל כן חיכיתי לזה. ההתעניינות שהייתה סביב המשחק הרימה את רמת הציפיות והגעתי למצב שלילה לפני בקושי ישנתי. קמתי בבוקר, אכלתי חביתה וזה מה שהכנסתי לפה כל היום. לא היה לי תיאבון, הייתי בהתרגשות לקראת המשחק. עליתי במטרה לחכות לאותו רגע, להחזיר טיפה מכל מה שמצפים ממני".

איך הרגשת שיש עליך כל כך הרבה ציפיות? התגובות ברחוב? ההודעות והשיחות בטלפון?

"הכל מהכל. טלפונים, הודעות, ברחוב דיברו איתי בלי הפסקה. הרגשתי שמעמיסים לי על הגב עוד ועוד ציפיות, ואחרי התגובות שקיבלתי בסוף המשחק הרגשתי כמו כדורגלן פעיל. הרגשתי שזה מחזיר אותי 30 שנה אחורה. כולם כותבים לי כמה הם התרגשו וכמה זה החזיר אותם לאותם ימים שבהם הם נהנו ממני".

ראובן עטר ותיקי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בדיוק כמו פעם. ראובן עטר/מאור אלקסלסי

אחרי השער סימנת למישהו מהיציע משהו. מה זה היה?

"זה כוון לאבא שלי, הילדים שלי, בת הזוג שלי. הסתכלתי לעבר המקום שהם ישבו בו. אבא שלי בן 94, עצמאי לגמרי ולא נזקק לשום דבר. כשהייתי כדורגלן פעיל, הוא לא היה מגיע הרבה למגרשים מרוב ההתרגשות והלחץ. אמרתי לעצמי שאני רוצה להפתיע אותו ולקחת אותו למשחק הפעם. הילדים שלי הביאו אותו. למעשה זה אחד השערים היחידים שהוא ראה אותי כובש בלייב מהיציע".

עטר מספר שהערב המיוחד הסתיים בצורה מיוחדת עוד יותר. "אחותי חיתנה את הבן שלה אתמול. במחצית של המשחק, אני כבר הייתי בחתונה שהתקיימה מרחק חמש דקות נסיעה מהאצטדיון. זה היה המזל שלי, כי הגעתי בדיוק לפני החופה. פגשתי שם את כל המשפחה, וחגגנו גם את הגול שכבשתי. בכלל לא ראיתי מה קרה במחצית השנייה".

מתי הייתה הפעם האחרונה שבעטת בעיטה כזאת מ-35 מטר?

"מאז הפרישה לא בעטתי ככה לדעתי. גם בחימום לא בעטתי ולא מסרתי פס של מעל 10 מטר, כדי לא להפעיל לחץ על השרירים. קיבלתי זריקה לפני המשחק ולקחתי כדור נגד כאבים כדי שלא יהיו לי הפתעות וכדי שאוכל להראות משהו. בסוף הצלחתי בגדול".

עוד בוואלה!

חגיגה של כוכבים: ותיקי ברצלונה ניצחו 1:5 את ותיקי מכבי חיפה

לכתבה המלאה
ראובן עטר לצד זאהי ארמלי ותיקי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מהמשחק לחתונה. עטר לצד זאהי ארמלי/מאור אלקסלסי

זה אחד השערים הכי יפים שכבשת.

"מה שקורה בפייסבוק שלי, אין דברים כאלה. אני גולל מלמעלה למטה בלי הפסקה, הכל מפוצץ. גם ברשתות החברתיות האחרות הילדים שלי אומרים לי שזה נמצא בכל מקום".

  • עוד באותו נושא:
  • ראובן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully