וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מתחילים עונה: סנסציה במשחק הפתיחה של ה-NFL

דטרויט הדהימה את האלופה קנזס סיטי, כשניצחה אותה בחוץ 20:21. ג'ו בורו הפך לשחקן עם החוזה הגבוה בתולדות ה-NFL

שחקן דטרויט ליונס איידן האצ'ינסון. Cooper Neill, GettyImages
שחקן דטרויט ליונס איידן האצ'ינסון/GettyImages, Cooper Neill

את זה לא ראינו מגיע. האלופה קנזס סיטי אירחה הלילה (בין חמישי לשישי) את דטרויט ליונס, למשחק שהיה אמור להיות טרף קל עבור פטריק מהומס וחבורתו. הליונס חשבו אחרת, ניצחו 20:21 ורשמו את אחת ההפתעות הגדולות של השנים האחרונות.

ג'רד גוף מסר ל-253 יארד, הרץ האחורי החדש של הליונס דיוויד מונטגומרי נכנס לאנדזון כשעל השעון נותרו יותר משבע דקות והעלה את הליונס ל-20:21. עם מהומס בצד השני זה בטח לא יספיק, לא? ובכן, הגנת הליונס עשתה הכול נכון והשאירה את הניצחון בדטרויט.

גוף זרק לטאצ'דאון ומונטגומרי הגיח ל-74 יארד וכאמור גם כניסה משמעותית לאנדזון. בקנזס סיטי, מהומס רשם משחק בינוני עם 226 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד כשהוא משלים רק 21 מ-39 ניסיונות המסירה שלו.

המחזור הגדול ייצא לדרך ביום ראשון, כשבמוקד תארח שיקגו את גרין ביי, סיאטל תצא ללוס אנג'לס מול הראמס, ניו יורק ג'איינטס תשחק מול דאלאס וניו יורק ג'טס עם ארון רוג'רס תארח את ג'וש אלן ובפאלו.

ג'ו בורו הפך הלילה לשחקן עם החוזה הגבוה ביותר אי פעם בהיסטוריה של ה-NFL. הקוורטרבק של סינסינטי חתם על הארכת חוזה של 275 מיליון דולר לחמש שנים (55 מיליון דולר לשנה), מהן 219 מיליון בכסף מובטח. לאחרונה חתם ג'סטין הרברט מלוס אנג'לס צ'ארג'רס על חוזה דומה, אולם המסכן ישתכר "רק" 52.5 מיליון דולר בעונה (262.5 מיליון דולר). זהו גם גובה החוזה של ג'יילן הרץ מפילדלפיה ולמאר ג'קסון מבולטימור.

ואם כבר חוזים גבוהים, ניק בוסה, הקיצוני הגנתי הנהדר של סן פרנסיסקו, חתם על 170 מיליון דולר לחמש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully