וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא עבד עליי, יצאתי אידיוט": המתיחה האכזרית של מריו באלוטלי

שחקן העבר מיקה ריצ'רדס התארח בפודקסט של ליניקר ושירר וחשף סיפור קורע מצחוק על הפעם שבה בחר מכל האנשים בעולם להתייעץ דווקא עם האיטלקי הסורר

מחוץ לקווים, 7.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מריו באלוטלי הסתבך כל כך הרבה פעמים לאורך הקריירה, השתטה, שלח עקיצות, תקף, הותקף ואפילו שרף את ביתו כשהבעיר זיקוקים, אבל הסיפור הבא הוא בהחלט משעשע למדי וכזה שאולי בכל זאת ניתן לרשום לזכותו של האיטלקי בן ה-33, שבעונה האחרונה משחק בסיון השוויצרית וכבר מככב הרבה פחות בכותרות בכל הנוגע למעלליו על כר הדשא ומחוצה לו.

גם אם מדובר במתיחה אכזרית למדי, בניגוד למרבית הסיפורים והפרשיות של באלוטלי, מדובר באחת שקרתה לפני תשע שנים, רק עתה נחשפה ולמרבה המזל אף אחד לא נפגע ממנה, אלא להיפך - היא מובילה לצחוק גדול. אז במה מדובר? הכל התחיל ביום סגירת חלון ההעברות של עונת 2014/15 שבמהלכו חתם המגן האנגלי מיקה ריצ'רדס בפיורנטינה האיטלקית. הוא רצה לעשות רושם על חבריו החדשים ובעיקר על מאמנו החדש וינצ'נזו מונטלה וכדי להצליח במשימה פנה לחברו לשעבר במנצ'סטר סיטי, מריו באלוטלי שכמובן דובר איטלקית ויכול היה לעזור לו. לפחות ככה ריצ'רדס חשב.

צפו בריצ'רדס מספר על המתיחה, ובליניקר ובשירר מתפוצצים מצחוק

ריצ'רדס התארח בפודקסט של אלן שירר וגארי ליניקר וכאשר נשאל על הסיפור המצחיק ביותר שקרה לו מעבר לים, סיפר על אותה תקרית עם הגעתו לאימון הראשון שלו בפיורניטינה: "יש לי סיפור רע במיוחד. הגעתי לפיורנטינה ביום האחרון של החלון וכמובן שאני לא דובר איטלקית, יודע כמה מילים בסיסיות. כמו האידיוט המושלם שאני, דיברתי עם באלוטלי ושאלתי אותו 'מה אני צריך לומר כדי לברך מישהו באיטלקית?'. למה שאלתי אותו? כי בדרך כלל הוא בסדר.

"אחר כך המשכתי לשיחה עם המנג'ר מונטלה. עליתי אליו, לחצתי לו את היד ואמרתי לו 'Testa di cazzo'", המשיך ריצ'רדס וליניקר מיד פרץ בצחוק, "קראתי למאמן שלי 'חתיכת זין'. איזה אידיוט אני. יכולתי לעשות גוגל ולבדוק, אבל פשוט האמנתי לבאלוטלי. צריך להיות הוגן ולומר שמונטלה פשוט התחיל לצחוק! זו הפעם הראשונה שאני מספר את זה, הרבה זמן חשבתי אם אני צריך לספר את זה או שלא ולא ידעתי אם אנשים בכלל יאמינו לי. באלוטלי פשוט עבד עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully