וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "משמח לדעת שמעריכים אותי, לא רואה סיכוי שאשוב לארץ"

קשר וקפטן נבחרת ישראל לשעבר התראיין לתוכנית הרדיו של 103fm אחרי שקיבל את עיטור נשיא המדינה: "חושב שאוכל למשוך עוד כמה שנים. יפגע בי אם אחזור, סיכוי קלוש גם כמאמן. זהבי? חושב שהיה אפשר להתפשר, המאמן הוא המחליט"

מחוץ לקווים, 7.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

קפטן נבחרת ישראל לשעבר ושחקנה של פרטיזן בלגרד, ביברס נאתכו, קיבל אתמול (רביעי) את עיטור נשיא המדינה מיצחק הרצוג לרגל שנת ה-75 למדינת ישראל. בשיחה עם חברי צוות תוכנית הספורט ב־103fm, נאתכו שיתף בהתרגשות הגדולה.

"זאת תחושה מדהימה, הרבה זמן לא התרגשתי ככה, להגיע לבית הנשיא - זה אחד המקומות הגבוהים שאפשר להגיע אליהם. זה משמח מאוד לדעת שמעריכים את מה שעשיתי במשך הקריירה", סיפר נאתכו. "אני חושב שאני ממוקד מטרה ויודע מה אני רוצה, הכדורגל זה הדבר העיקרי שמוביל אותי. כשאתה לא מתעסק בשטויות ובכל מה שמסביב, הגוף שלך יכול להיות בריא ל־14 עונות ואפילו יותר".

נאתכו הוסיף: "אם לא הייתה לי תשוקה, לא הייתי מצליח לשמור על עצמי ברמות האלה. תשוקה זה אחד הדברים הכי חשובים. כל יום שאני מגיע לאימון ומפסיד, אני עצבני ומבין שהתשוקה עדיין שם. זה מה שמוביל אותי וגורם לי להמשיך - התשוקה גדולה מאוד אצלי, לכן אני חושב שאוכל למשוך אותה עוד כמה שנים. אני אוהב את מה שאני עושה, אני נהנה ממה שאני עושה, כל עוד זה ככה אין סיבה לחשוב על דברים אחרים".

האזינו לשיחה עם ביברס נאתכו

לגבי חזרה לליגת העל בישראל ענה: "נכון לעכשיו, אני לא רואה שום סיכוי שאני אחזור לקריירה בארץ. זה נכון לעכשיו, כי בכדורגל הכל משתנה, אבל כרגע אני נמצא בכושר טוב ובראש צלול - זה רק יפגע בי אם אחזור לישראל".

הקפטן לשעבר התייחס לסערת החדר סביב ערן זהבי: "אני חושב שהיה אפשר להגיע לפשרה, אבל בסוף יש מאמן שקובע ומקבל את ההחלטות. אני יכול להסכים איתם או לא להסכים איתם, לבוא או לא לבוא, אבל אין מה לעשות - לטוב ולרע, המאמן הוא זה שמחליט".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ביברס נאתכו בהופעה האחרונה במדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
כבוד גדול. נאתכו/ברני ארדוב

לסיום, התייחס להמשך הקריירה ואמר: "תמיד יש מחשבות, אבל כרגע אני מתרכז כמה שיותר על היותי שחקן. עם זאת, כשמתקרבים לגיל שלי, אתה תמיד חושב מה יהיה אחרי. אני חושב שהסיכוי שאחזור לארץ כמאמן, קלוש יותר מאשר אחזור לארץ כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully