וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדבדב ודג'וקוביץ' ייפגשו בגמר אליפות ארצות הברית

הזוכה מ-2021 הדיח את אלקראס שאיבד את התואר אחרי 7:6(3), 6:1, 3:6, 6:3, הסרבי ניצח 3:6, 2:6, 6:7 (4) את האמריקאי בן שלטון (47) והשלים העפלה לכל ארבעת גמרי הגרנד סלאם השנה, כשהוא רחוק ניצחון מתואר המייג'ור ה-24 שלו

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

חצאי גמר אליפות ארצות הברית לגברים הושלמו הלילה (בין שישי לשבת) וסידרו מפגש נוסף בין נובאק דג'וקוביץ' לדניל מדבדב. שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם גבר בשלוש מערכות על בן שלטון המפתיע, בעוד שהרוסי שלח הביתה את האלוף המכהן קרלוס אלקראס.

בן שלטון (47, ארה"ב) - נובאק דג'וקוביץ' (2, סרביה) 6:3, 6:2, 7:6 (4)

נובאק דג'וקוביץ' רחוק עוד ניצחון אחד בלבד מהגרנד סלאם ה-24 בקריירה והשלישי השנה, אחרי שגבר על האמריקאי בן ה-20 והעפיל לגמר הגרנד סלאם הרביעי שלו השנה. "נולה", שהפסיד רק בגמר ווימבלדון השנה, לא התקשה ברבע הגמר מול טיילור פריץ האמריקאי וגם היום שלט כמעט לכל אורך המפגש עם המדורג 47 ועלה למאזן מדהים של 0:13 מול טניסאים מארצות הברית בגרנד סלאם הביתי שלהם.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי. GettyImages
ניצחן אחד נוסף מהגרנד סלאם ה-24 שלו. דג'וקוביץ'/GettyImages

דג'וקוביץ' שמר על אחוזים נדירים בהגשה הראשונה ובמערכה הראשונה לקח שלושה משחקונים על האפס, וכאשר שבר את שלטון במשחקון השישי עשה זאת כשהוא מאבד רק נקודה אחת. במערכה השנייה האמריקאי ניסה להעלות את האינטנסיביות ובהתחלה הצליח להישאר צמוד לסרבי, אבל במשחקון החמישי הגיעה השבירה הראשונה, מיד אחר כך נרשמה שבירה נוספת ותוך שעה ורבע עלה דג'וקוביץ' ל-0:2 במערכות.

במערכה השלישית השבירה הושלמה כבר במשחקון הראשון, אבל דווקא כאשר נראה היה שדג'וקוביץ' ישייט לניצחון, שלטון נחלץ מנקודת שבירה נוספת במשחקון החמישי עם מהפך מרשים, שבר לראשונה במשחק במשחקון השמיני - לראשונה במשחק אחרי שעתיים בדיוק - ואיזן ל-4:4 במשחקונים. שלטון עם שני אייסים מרשמים עלה ל-4:5, נכנס למומנטום שיא ומצא את עצמו בנקודת מערכה במשחקון השישי, אבל דג'וקוביץ' יצא מהבור וחזר ל-5:5 במשחקונים. הטעות הלא מחויבת ה-40 של האמריקאי סידרה לדג'וקוביץ' נקודת שבירה שאותה ניצל היטב כדי לעלות ל-5:6, אבל כנגד כל הסיכויים שלטון שבר בפעם השנייה במשחק וקבע 6:6 ששלח את השניים לשובר שוויון. דג'וקוביץ' שבר את האמריקאי בהגשה הראשונה שלו, עלה ל-0:3 במהרה ומשם הדרך לניצחון נסללה.

שלטון שזכה לתמיכה אדירה מהקהל יסתפק בהופעה סנסציונית מבחינתו ובחצי גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, ואילו דג'וקוביץ' כבר עקף את פדרר כשיאן ההעפלות ל-48 חצאי גמר וכעת הוא בגמר נוסף, אולי בדרך לתואר גרנד סלאם ה-24 והרביעי על אדמת ארצות הברית אחרי שנעדר מהתחרות בשנה שעברה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הטניסאי הרוסי דניל מדבדב באליפות ארצות הברית הפתוחה. Al Bello, GettyImages
גמר שלישי בקריירה בארצות הברית. מדבדב/GettyImages, Al Bello

קרלוס אלקראס (1, ספרד) - דניל מדבדב (3, רוסיה) 7:6, 6:1, 3:6, 6:3

המדורג שלישי בעולם ניצח את האלוף המכהן בקרב בין שני הזוכים האחרונים באליפות ארצות הברית, בדרך לשחזור הגמר מ-2021 בו זכה מדבדב בגרנד סלאם היחיד שלו עד כה בקריירה, עם ניצחון על דג'וקוביץ' שינסה לסגור חשבון ביום ראשון. הרוסי הציל שמונה מתשע אפשרויות השבירה שהיו במשחק לאלקראס, שבכל זאת הצליח לנצח במערכה השלישית בעזרת השבירה היחידה שלו, אבל מדבדב מנע מהספרדי את הקאמבק הראשון שלו בקריירה מפיגור 2:0 במערכות ועלה לגמר השלישי שלו בפלאשינג מדוז והחמישי בטורנירי גרנד סלאם - נתון בו עקף את מראט סאפין כדי להפוך לרוסי שמופיע בהכי הרבה גמרים בעידן הפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully