וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש קל לבית"ר ירושלים בעקבות החולצות "דין לבית"ר, דין לשאר"

7.9.2023 / 16:47

הצהובים-שחורים נקנסו ב-10,000 שקלים על חולצות המחאה שאיתן עלו למשחק נגד הפועל חיפה, אך הושת עונש כבד על תנאי במטרה להרתיע

מחוץ לקווים, 7.9, לקראת נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

בית"ר ירושלים נקנסה ב-10,000 שקלים וספגה על תנאי בסך 50 אלף שקלים נוספים על כל מקרה של "ביזוי מוסדות ו/או בעלי תפקידים" בעקבות חולצות המחאה שלבשה במשחק נגד הפועל חיפה, במחזור פתיחת העונה בליגת העל.

כזכור, שחקני בית"ר ירושלים עלו לכר הדשא לפני פתיחת המשחק כשהם לבושים בחולצות שעליהן כתוב "דין לבית"ר, דין לשאר" במטרה להביע מחאה על העונש הקשה שספגה הקבוצה מבית הדין המשמעתי הקיץ בעקבות אירועי גמר גביע המדינה, שכלל עונש הפחתה של ארבע נקודות בפועל. זו למעשה השנה השנייה ברציפות שבבית"ר ירושלים טענו לקיפוח והביעו את זעמם על היחס שהם מקבלים מראשי התאחדות לכדורגל, כי גם בקיץ 2022 השתמשו בבית"ר בסיסמה 'דין לבית"ר ודין לכל השאר' כאשר הבקרה התקציבית הצהירה על דד-ליין לעבור בבקרה, תוך הצהרה שאם בית"ר ירושלים לא תעמוד בו היא לא תוכל לשחק בליגת העל.

שחקני בית"ר ירושלים מחאה. ברני ארדוב
קנס מינימלי ועונש על תנאי במטרה להרתיע את בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

הדיין ישראל שמעוני התחשב בכך שלבית"ר ירושלים אין הרשעות דומות מהשנים האחרונות ועל כן לא השית קנס גבוה הרבה יותר, אולם הקנס על תנאי למשך השנה הקרובה מטרתו להרתיע.

בנוסף לכך נקנסה בית"ר ירושלים ב-9,500 שקלים בעקבות שימוש מספר אוהדים ביציע ב"לייזר" בניסיון לסנוור את שחקני הפועל חיפה ובעקבות השלכת חפצים (כפכף ושני מצתים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully