וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דין לבית"ר, דין לשאר": המסר הנוקב שהעבירה בית"ר ירושלים

28.8.2023 / 20:07

אחרי קיץ סוער שכלל הפחתת ארבע נקודות ממאזנם, הצהובים-שחורים עלו למחזור הפתיחה נגד הפועל חיפה עם חולצות מחאה, במטרה להעביר את תחושת הקיפוח. אירוע הזוי: מאבטח הסתער על אוהד שכבש באתגר המחצית - והוצא מהאצטדיון

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

שבועות ארוכים לאורך פגרת הקיץ נלחמו ראשי בית"ר ירושלים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, במטרה למזער נזקים ככל שניתן זכר ל אירועי גמר גביע המדינה בעונה שעברה שהסתיים בכך שאוהדי הקבוצה פרצו מהיציעים ופוצצו את טקס הענקת הגביע. כידוע, הצהובים-שחורים בסופו של דבר שיחקו במוקדמות הקונפרנס ליג כמתוכנן וגם יוכלו לנסות להגן על תוארם בעונה הקרובה, אבל ממאזנם הופחתו ארבע נקודות בפועל.

לכן, במטרה להעביר את המסר ובעיקר את תחושת הקיפוח בעקבות העונש הקשה שספג המועדון, שחקני בית"ר ירושלים עלו לכר הדשא לפני המשחק נגד הפועל חיפה במחזור הראשון עם חולצות שעליהן נכתב "דין לבית"ר, דין לשאר".

שחקני בית"ר ירושלים מחאה. ברני ארדוב
מסר נוקב הועבר מבית"ר ירושלים לראשי ההתאחדות לכדורגל/ברני ארדוב

זו למעשה השנה השנייה ברציפות שבבית"ר ירושלים טוענים לקיפוח ומביעים את זעמם על היחס שהם מקבלים מראשי הכדורגל בהתאחדות, כי גם בקיץ 2022 השתמשו בבית"ר בסיסמה 'דין לבית"ר ודין לכל השאר' כאשר הבקרה התקציבית הצהירה על דד-ליין לעבור בבקרה, תוך הצהרה שאם בית"ר ירושלים לא תעמוד בו היא לא תוכל לשחק בליגת העל. כידוע, למרות הכל, הקבוצה עברה לידיו של ברק אברמוב אחרי אותו דד ליין והקבוצה שיחקה בליגת העל כרגיל וכמובן שבנוסף זכתה בגביע המדינה בסיום אותה עונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

האירוע ההזוי במחצית

לאחר 45 הדקות הראשונות, כשהשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה, נרשם אירוע הזוי למדי: באתגר המחצית נקרא אחד האוהדים לבעוט מקו האמצע. האוהד בעט, הבקיע ורץ לכיוון הקהל לחגוג. אחד המאבטחים חשב כי האוהד המאושר פרץ מהיציע, זינק עליו, השכיב אותו על הדשא ורצה לקחת אותו אל השוטרים, אך מאבטחים נוספים שהיו במקום הסבירו לו את האירוע. בעקבות זאת האוהדים קיללו את המאבטח שהתעמת איתם, ולאחר מכן העדיפו בכח האבטחה להוציאו מהאיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully