וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל לב ירושלים הודיעה כי תשחק במלחה בעונה הקרובה

העולה החדשה תשחק בהיכל הספורט במלחה בעונה הקרובה עם סגל מלא של 12 שחקניות 10 ישראליות ושתי זרות. נטע אבוגוב: "אנחנו מוכנות לליגת העל, יש לנו אולם למשחקים, סגל מצוין, מאמנת נהדרת וגם את המעטפת התומכת לשחקניות"

הפועל לב ירושלים בערב גאלה במוזיאון ידידי ישראל. שמעון יאיר כהן,
הפועל לב ירושלים בערב גאלה במוזיאון ידידי ישראל/שמעון יאיר כהן

הנהלת הפועל לב ירושלים כדורסל נשים הודיעה היום כי היכל הספורט העירוני במלחה נבחר להיות אולם המשחקים של הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה וכי השלימה את סגל השחקניות לשנה הקרובה המונה 12 שחקניות, 10 ישראליות ושתי שחקניות זרות בניצוחה של המאמנת לימור פלג. הקבוצה מורכבת מהשחקניות הטובות בליגת העל ובנבחרת ישראל, שחקניות בית ירושלמיות צעירות מוכשרות ושחקניות חיזוק זרות.

ד"ר נטע אבוגוב יו"ר הקבוצה מציינת: "שמחתי מאד לשמוע כי עיריית ירושלים אכן פועלת ודואגת לספורט הנשי בעיר ובעונה הקרובה נשחק בהיכל הספורט העירוני במלחה, אולם עם היסטורית כדורסל מפוארת. אנחנו בפתח עונה מרתקת ומאתגרת. סגל השחקניות לעונה הקרובה משלב בין שחקניות זרות, לשחקניות הבכירות ביותר בליגת העל ולנערות הירושלמיות המוכשרות שגדלות אצלינו במועדון. אני מאמינה שההרכב הזה, בהנהגתה של המאמנת לימור פלג והמנהלת המקצועית רבקה רוס יוביל אותנו למקומה הראוי של ירושלים בפסגת ליגת העל בכדורסל".

מועדון הפועל לב ירושלים סגר שיתופי פעולה עם שלושה גורמים מובילים בתחומם שיעניקו מעטפת תומכת לקבוצה ולמועדון: פזיואקטיב - מכון הפיזיותרפיה המוביל בירושלים שעובד עם מיטב הספורטאים בירושלים וישראל ומתמחה בכדורסל ילווה את השחקניות בכל האימונים והמשחקים ויעמיד לרשותן את הקליניקה לטיפולים שוטפים. אולאין - מותג תזונת הספורט המוביל בישראל יספק מעטפת תזונת ספורט איכותית לשחקניות לאורך העונה הקרובה והקריה האקדמית אונו - שהחל משנת הלימודים הקרובה סטודנטים ובוגרי הקריה האקדמית אונו ישולבו במערך הניהולי של המועדון, מאמנות ושחקניות המועדון יזכו למלגות לימודים בקמפוס הירושלמי והנערות של הפועל לב ירושלים יזכו לקורס מדריכות כדורסל של הקריה האקדמית אונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully