וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש השאיר את פורטוגל מושלמת, ספרד פירקה 1:7 את גאורגיה

הקשר כבש שער יפייפה (43) והשאיר את הסלסאו מושלמים אחרי 0:1 על סלובקיה. ימאל הפך לכובש הצעיר בתולדות "לה רוחה" בבכורה שלו, מוראטה עם שלושער ראשון במדים הלאומיים. סקוטלנד נותרה מושלמת, לוקסמבורג עשתה היסטוריה

חגיגת שערים: סיכום משחקי היום במוקדמות יורו 2024, ה-8 בספטמבר/ספורט1

משחקי מוקדמות יורו 2024 המשיכו גם הערב (שישי), כשספרד הנחילה לגאורגיה את ההפסד הגדול בתולדותיה עם 1:7 מהדהד. פורטוגל נשארה מושלמת עם ניצחון על סלובקיה, ארמניה וטורקיה נפרדו בתיקו סוער, לוקסמבורג עם ניצחון שלישי ברצף לראשונה בתולדותיה במשחקים רשמיים, קרואטיה רמסה את לטביה וסקוטלנד נותרה בפסגה.

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל בסלובקיה

תקציר: סלובקיה - פורטוגל 1:0/ספורט1
ניקו וויליאמס נבחרת ספרד. רויטרס
שער מופלא והצגה של ספרד. וויליאמס/רויטרס

בית א'

גאורגיה - ספרד 7:1

אחרי ההפסד המפתיע לסקוטלנד ועם 3 נקודות בלבד, ספרד הגיעה לטביליסי במטרה לעלות למקום השני בבית ולשוב לתמונת העלייה ליורו 2024, והיא עשתה את זה בסטייל כשהנחילה לגאורגים את התבוסה הגדולה בתולדותיהם - כשעל הדרך גם שחקניה עשו היסטוריה, בייחוד לאמין ימאל בן ה-16 שעשה דבר שאף אחד לא הצליח לפניו ב-117 השנים האחרונות.

אלברו מוראטה כבש שלושער ראשון בקריירה במדים הלאומיים, דני אולמו, ניקו וויליאמס ושער עצמי של סולומון קבירקבליה העניקו יתרון ענק ללה רוחה, אבל גולת הכותרת הגיעה מלאמין ימאל. שחקן הכנף של ברצלונה בן ה-16 הפך לשחקן הצעיר בתולדות נבחרת ספרד, ובדקה ה-74 הפך גם לכובש הצעיר ביותר כשבעט כדור נפלא לחיבורים של ממרדשווילי והפך את הבכורה למושלמת עם 1:7 מדהים ומקום שני בבית א'.

צפו בתקציר ה-1:7 של ספרד

תקציר: גאורגיה - ספרד 7:1/ספורט1
אלברו מוראטה נבחרת ספרד. GettyImages
חוגגים בדרך לניצחון שני בקמפיין. מוראטה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 22: גול! אחרי החמצות של אלברו מוראטה ודני אולמו, החלוץ הצליח להעלות את לה רוחה על לוח התוצאות. מרקו אסנסיו עם הגבהה נהדרת לרחבה מצא את הקפטן שנגח לרשת הגאורגית בדרך ל-0:1 של ספרד!

דקה 27: גול! פעולה טובה של פביאן רואיס ברחבה הסתיימה במסירת רוחב שפגעה בסולומון קבירקבליה בדרך לרשת - 0:2 לספרד!

דקה 38: גול! ביצוע אישי יוצא מן הכלל של אולמו שחלף על פני ההגנה הגאורגית בתוך הרחבה ובעט כדור מדויק לרשת של ממרדשווילי בדרך ל-0:3!

דקה 40: גול! זה כבר הרביעי של ספרד - פביאן רואיס סידר מצב נוח למוראטה שהשלים צמד ו-0:4 מהדהד!

לאמין ימאל, שחקן נבחרת ספרד כובש בהופעת הבכורה ההיסטורית. רויטרס
הצעיר בהיסטוריה של נבחרת ספרד גם כבש. ימאל/רויטרס

דקה 49: גול! גאורגיה צימקה ל-4:1 - גיורגי חקבטאדזה בעט מתוך הרחבה כדור חלש, אונאי סימון השמיט והכדור נכנס לרשת!

דקה 66: גול! מוראטה עם החמישי של ספרד ושלושער ראשון בקריירה אחרי בעיטה נהדרת מתוך הרחבה!


דקה 68: גול! אולי השער היפה ביותר הערב - פריצה של ניקו וויליאמס שחלף על פני שלושה שחקני הגנה גאורגיים הסתיימה עם כדור בין הרגליים של ממרדשווילי ו-1:6 ענק לספרד!

דקה 74: גול! וויליאמס סידר לצעיר בהיסטוריה של נבחרת ספרד את ה-1:7 כשלאמין ימאל בעט בעוצמה לחיבורים של ממרדשווילי!

סקוט מקטומיניי נבחרת סקוטלנד. GettyImages
עם מאזן מושלם ושער שישי בחמישה משחקים. מקטומיניי/GettyImages

קפריסין - סקוטלנד 3:0

אחד הסיפורים הגדולים של המוקדמות עד כה מסרב להסתיים. סקוטלנד רצתה להישאר מושלמת גם אחרי המחזור החמישי, כשהיא יודעת שהמשחקים שנותרו לה מול שאר היריבות בבית יהיו קשים בהרבה. זה עבד לה מצוין בפתיחה עם נגיחה של מי שהפך לאחד הסקוררים הבכירים בנבחרת עם שער שישי ב-5 משחקים, סקוט מקוטימיניי, שהעלה את הסקוטים (6) ליתרון. כעבור 11 דקות ריאן פורטאוס דחק מקרוב את השני של סקוטלנד עם שער בכורה במדים הלאומיים. ג'ון מקגין (30) הוסיף את השלישי עם בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה והשאיר את הסקוטים עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים בפסגת בית א'.

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים יחד עם ברונו פטקוביץ'. GettyImages
חזרו לעניינים בבית ד'. שחקני קרואטיה חוגגים/GettyImages

צפו בתקציר התיקו הדרמטי והסוער בין טורקיה לארמניה

תקציר: טורקיה - ארמניה 1:1/ספורט1

בית ד'

טורקיה - ארמניה 1:1

הקרב, שבעיקרו היה פוליטי בהתחלה עם בוז צורם של הקהל הטורקי בעת השמעת ההמנון ארמני, נפתח חלש יחסית עם מאבקים בעיקר במרכז המגרש. בדקה ה-49 וחאן ביצ'אחצ'יאן ניצל טעות בהגנת המארחת והעלה את ארמניה ליתרון שנשמר עד הדקה ה-88, אז ברטוג יילדרים השיג את השוויון היקר עבור טורקיה שהצליחה לשמור בשיניים על המקום הראשון בבית ד'.

קרואטיה - לטביה 0:5

אחרי שפספסה תואר היסטורי והפסידה בפנדלים לספרד בגמר ליגת האומות, קרואטיה חזרה למוקדמות לראשונה מאז מרץ ורצתה להוסיף לארבע הנקודות שצברה בשני המשחקים הראשונים. זה התחיל נהדר עם כדור חופשי של ברונו פטקוביץ' כבר בדקה השלישית, לוקה איבנושץ' הכפיל מקרוב בדקה ה-13 ופטקוביץ' השלים צמד עם השלישי (44) של הקרואטים מקרוב. אנדריי קראמריץ' כבש את הרביעי בדקה ה-68, מריו פשאליץ' את החמישי (78) ובזכות איבוד התיקו בין טורקיה לארמניה, בית ד' נפתח מחדש עם עלייה של הקרואטים למקום השני.

צפו והאזינו: בוז צורם של הקהל הטורקי בהמנון הארמני

הקהל הטורקי שורק בוז להמנון הארמני/ספורט1
ברונו פרננדש נבחרת פורטוגל. רויטרס
עשה את ההבדל. פרננדש/רויטרס

בית ז'

סלובקיה - פורטוגל 1:0

עם סרט הקפטן על הזרוע, כריסטיאנו רונאלדו חזר להוביל את נבחרת פורטוגל במטרה להישאר מושלמים במסגרת מוקדמות יורו 2024. אחרי 42 דקות קשות, ברונו פרננדש כבש את שער היתרון אחרי מבצע אישי יוצא מן הכלל כשבעט בסיומו לפינה הרחוקה. רונאלדו פגע במרטין דוברבקה בצוואר במהלך המחצית השנייה, קיבל צהוב, ולא יוכל לקחת חלק במשחק הבא של פורטוגל נגד לוקסמבורג. בסיום, הסלסאו נותרו מושלמים עם ניצחון נוסף.

מהלך המשחק:

דקה 43: גול! ברונו פרננדש דהר לכיוון הרחבה הסלובקית, לא מצא אף אופציית מסירה ובעט מזווית קשה לפינה הרחוקה בדרך ל-0:1 של פורטוגל!

תקציר: סלובקיה - פורטוגל 1:0/ספורט1
ברונו פרננדש נבחרת פורטוגל לצד מילאן שקריניאר נבחרת סלובקיה. רויטרס
שער נפלא. פרננדש כובש מול שקריניאר/רויטרס

לוקסמבורג - איסלנד 1:3

בעשור שעבר איסלנד הייתה סיפור הסינדרלה של הכדורגל האירופי, אך כעת התהפכו היוצרות. המדינה הצפונית השיגה נקודות רק מול ליכטנשטיין עד כה, בעוד לוקסמבורג המשתפרת כבר עם 10 נקודות אחרי ניצחון ביתי על האיסלנדים עם ניצחון שלישי ברציפות בפעם הראשונה בתולדותיה במשחקים רשמיים. מקסים צ'אנוט העלה את המארחת ליתרון בדקה התשיעית, בורגס סאנצ'ס הכפיל (70) ודנאל סינאני (90) הוסיף את השלישי בדרך להיצמד לסלובקיה במקום השלישי עם שוויון נקודות. האקון ארנר האראלדסון (88) רק צימק בהפסד שלישי ברציפות.

תוצאה נוספת:

בוסניה הרצגובינה - ליכטנשטיין 1:2
לבוסניה: אדין דז'קו (3), סימון לוכינגר (עצמי, 18). לליכטנשטיין: סנדרו וולפינגר (21).

המחזור הבא בבתים ד' ו-י' ייערך ביום שני, בעוד בבית א' יתחדשו המשחקים ביום שלישי שינעל את חלון הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully