וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במשחק הכנה ראשון. המטרה: להכניס את החדשים לשיטה

7.9.2023 / 8:45

הצהובים יפגשו הערב (19:00) לניסוי כלים את הפועל חולון לפני הטורניר ברודוס שבו יפגשו את פנרבחצ'ה ופנאתינייקוס. קרטר יישאר בסגל?

מכבי תל אביב פותחת עונה/יותם רונן

מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי, 19:00) את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2023/24 כשתארח את הפועל חולון במשחק סגור לקהל ולתקשורת. האלופה התאמנה בשבועיים האחרונים בסגל מלא עם 12 שחקניה הבכירים, כשעומר מאייר הצעיר ובן קרטר השלימו את הסגל באימונים.

הצוות המקצועי צפוי לחלק את הדקות בין כל שחקני הסגל על מנת להכניס את השחקנים לכושר, כשהמטרה העיקרית היא להכניס לשיטה של עודד קטש את השחקנים החדשים חסיאל ריברו, ג'יימס ווב השלישי, אנטוניוס קליבלנד ותמיר בלאט. בקבוצה יקבלו החלטה לגבי קרטר בתקופה הקרובה, כשהנטייה הראשונית היא לשמור אותו כדי לייצר סגל רחב למשחקי הליגה.

זה יהיה משחק ההכנה היחיד של מכבי תל אביב בישראל עד לגביע ווינר. בשישי הבא, ערב ראש השנה, יפגשו הצהובים את פנרבחצ'ה בטורניר רודוס וביום ראשון ישחקו נגד פנאתינייקוס באותו הטורניר. שבוע לאחר מכן תקיים הקבוצה שני משחקים בטורניר בקפריסין. ב-26 בחודש תשחק מכבי תל אביב ברבע גמר גביע ווינר, ויומיים לאחר מכן, אם לא יהיו תקלות, היא אמורה לשחק נגד הפועל תל אביב בחצי הגמר. הצהובים יפתחו את עונת היורוליג ב-5 באוקטובר נגד פרטיזן בלגרד.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין לצד ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
ניסוי כלים ראשון. סורקין עם דיברתולומאו/דני מרון

עוד כדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בעוד שלקטש ושחקניו יהיה זה מבחן ראשון, הפועל חולון תשחק את משחק ההכנה השני שלה, כשהשחקן היחיד שלא ישתתף הערב הוא דרו קרופורד שייעדר בחודש וחצי הקרובים. שון דאוסון וסי ג'יי האריס, שלא שיחקו נגד עירוני רמת גן, ישובו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully