וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזאן ירדה סופית מג'אבר: "מכבי חיפה דרשה 3 מיליון יורו"

ברוסיה שופכים אור על המשא ומתן בין הטטרים לירוקים, ועל והניסיונות הכושלים לקדם את העסקה: "שום סכום שהוצע לא התאים למכבי חיפה. ספק אם קאזאן תיכנס למו"מ על ג'אבר בעתיד"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

ברוסיה מדווחים שרובין קאזאן ירדה סופית ממחמוד ג'אבר. כזכור, הטטרים הגישו מספר הצעות למכבי חיפה בניסיון לרכוש את הקשר בן ה-23, אולם הירוקים סירבו לכולן. כעת חושפים ב"גאזטה" פרטים מהמשא ומתן.

לפי הדיווח, ההצעה הראשונה של קאזאן למכבי חיפה עמדה על מיליון יורו. הירוקים לא השתכנעו והסבירו שימכרו את ג'אבר רק תמורת סכום גבוה בהרבה. אחרי מספר ימים שלחה קאזאן הצעה חדשה, הפעם על סף 1.2 מיליון יורו, כולל אחוזים גבוהים שיגיעו למכבי חיפה במקרה של מכירה עתידית של השחקן. גם להצעה הזו האלופה הישראלית סירבה בתוקף.

"מכבי חיפה רצתה לקבל 3 מיליון יורו תמורת ג'אבר, ולא הייתה מוכנה להתפשר בכלל. כל סכום שלא הוצע לה, פשוט לא התאים לה", כתבו.

כמו כן, טוענים ברוסיה כי החוזה החדש עליו חתם ג'אבר בשורות מכבי חיפה, שיוכל להשאיר אותו במועדון עד קיץ 2026, נחתם בזמן שחיפה ניהלה משא ומתן עם קאזאן למכירתו.

מחמוד ג'אבר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה לא השתכנעה בשום שלב. ג'אבר/מאור אלקסלסי

עד לפני כשבוע, קאזאן עדיין נלחמה על ג'אבר וניסתה לפתות את הירוקים למכור אותו בכל זאת. "ג'אבר הוא בדיוק מה שקאזאן צריכה ומחפשת. קשר צעיר עם בעיטה טובה מרחוק ואיכויות טכניות ופיזיות. גם במועדון מבינים זאת, ולכן לא ממהרים לוותר עליו", כתבו בעיתונות הרוסית בשבוע שעבר.

אבל כעת נראה שהרוסים ירדו ממנו סופית, ולפי הדיוווח המדובר, "ספק אם ייכנסו למשא ומתן מחודש על ג'אבר בעתיד".

כאמור, מכבי חיפה התעקשה לא למכור את ג'אבר בעיקר לאחר העזיבות של שחקני מפתח כמו עומר אצילי ומוחמד אבו פאני, כמו גם המעבר של המאמן ברק בכר לכוכב האדום בלגרד. ג'אבר מקווה להיות העונה אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully