וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחק הכוכבים: הביקור המפתיע של רונאלדיניו בחברת ההייטק

כוכב הכדורגל האגדי ביקר היום (ד') במשרדי חברת ההיי טק פאפאיה בתל אביב, שערכה לכבודו "Happy hour" מיוחד בסגנון ברזילאי

רונאלדיניו במשרדי פפאיה. רענן כהן,
רונאלדיניו במשרדי פפאיה/רענן כהן

כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר רונאלדיניו הגיע היום בצהריים למשרדי חברת פאפאיה ונפגש עם עובדי החברה, ביניהם אוהדים מושבעים של ברצלונה האגדית, מהתקופה שבה שיחק בהרכב אלופת ספרד ומחזיקת גביע האלופות. השחקן הוזמן על ידי פאפאיה כסמל לעובדי החברה לשאיפה בלתי מתפשרת להצלחה, כיבוש יעדים לעיתים כנגד כל הסיכויים, ופריצת גבולות היכולות האנושית.

רונאלדיניו ועובדי פאפאיה בילו יחד ב- "Happy hour" מיוחד בסגנון ברזילאי שאורגן במיוחד לכבוד השחקן. לאחר מכן חילק הכוכב חתימות וכדורים חתומים וסיפר על חוויותיו מהשהות בישראל, עם הגעתו בפעם השלישית לארץ.

רונאלדיניו, אחד הכדורגלנים המובילים בעולם, נחת אתמול בישראל לקראת משחקי קבוצת בארסה לג'נדס עם קבוצות כוכבי העבר של מכבי ת"א ומכבי חיפה. אתמול ניצחו בארסה לג'נדס את מכבי תל אביב 3:5, ומחר יפגשו את מכבי חיפה.

רונאלדיניו במשרדי פפאיה. רענן כהן,
רונאלדיניו במשרדי פפאיה/רענן כהן

חברת פאפאיה פועלת בשנים האחרונות בתחום הטורנירים במובייל עם מעל עשרים מיליון הורדות וכמיליון משתמשים ביום מסביב לעולם. במסגרת משחקי החברה, יכולים שחקנים להתחרות זה מול זה בטורנירים מבוססי יכולת. נכון להיום, החברה מנהלת למעלה מ-15 מיליון טורנירים ביום.

*יוני צויק, סמנכ"ל המוצר בפאפאיה וממייסדי החברה: "מרגש לראות את אחד הכדורגלנים המובילים והאהובים בעולם הכדורגל כאן אצלנו במשרדי פאפאיה. הזמנו את רונאלדיניו לביקור בפאפאיה כדי להכיר את העובדים, את פעילות החברה והוא נענה מיד ושמח להגיע. ביקורו אצלנו הוא מרגש לכולנו, לראות מקרוב, לדבר ואפילו לשחק עם אגדה ספורטיבית, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה. כחברה ששואפת לאתגרים והשגתם, אנו רואים ברונאלדיניו סמל בינלאומי לכך, כיצד הגיע מהשכונה בברזיל לפסגת הכדורגל העולמי".*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully