וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ובני סכנין מעוניינות בעידו וייר, שצפוי לעזוב את נתניה

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 20:36

המגן קיווה לקבל דקות משמעותיות העונה, אבל הגעתו הצפויה של גיא מזרחי תיאלץ אותו לחפש קבוצה אחרת והוא מחזיק בשתי הצעות

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה תנסה להשלים בימים הקרובים את צירופו של המגן גיא מזרחי ממכבי תל אביב. בשלב זה אין עדין הסכמות בין המועדונים, אם כי ברור שמזרחי, שמסרב לחתום על חוזה חדש, לא צפוי להישאר במדי הצהובים מתל אביב בעיקר לא אחרי החתמתו של אבישי כהן שמשחק באותה עמדה.

מזרחי מוערך מאוד על ידי המנהל המקצועי של מכבי נתניה, אלמוג כהן והמאמן רן קוז'וך, ובנתניה מאמינים שאפשר יהיה לגשר על הפערים ולסגור את רכישתו. מי שצפוי לעזוב את נתניה עד סיום חלון ההעברות הנוכחי הוא המגן עידו וייר, שיהפוך למגן שלישי, בהנחה שתסגר עיסקת הבאתו של גיא מזרחי לקבוצה. בקיץ עוד חשב וייר שייקבל קרדיט במהלך העונה הקרובה, בעיקר אחרי שהציג יכולת טובה מאוד בסיום העונה שעברה, בנוסף לעובדה ששי קונסטנטין עזב במהלך הקיץ. כעת צפוי וייר לחפש לעצמו קבוצה אחרת, כאשר כבר עכשיו הוא מחזיק בהצעות ממכבי פתח תקוה ומבני סכנין, שעשויות לצרפו, אם וכאשר יעזוב את נתניה.

עידו וייר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מחפש קבוצה חדשה. עידו וייר/ברני ארדוב

בית הדין המשמעתי קנס את הקבוצה ב-4,500 שקלים בעקבות השלכת כוס למגרש, כאשר המשליך נתפס והוגשה נגדו תלונה במשטרה. הדיין עו"ד נעם ליובין ציין כי זו הופעה רביעית של המועדון מפתיחת העונה בבית הדין ולכן נקב בסכום הנ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully