וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניקאצ'י שוב כבש והציל את רמה"ש מהפסד, תיקו לאום אל פאחם

אדרי כבש ראשון מול טבריה, חביבאללה הפך עם צמד והניגרי קבע 2:2 בדקה ה-90+6, החבורה של האדיה סיימה ב-0:0 נגד עכו. עפולה ניצחה 0:2 בכפ"ס, 1:1 בין כפר קאסם לראשל"צ ובין מכבי הרצליה לסקציה נס ציונה שהחמיצה פנדל דרמטי

תיקתקנו, 7.9/ספורט1

רק קבוצה אחת מושלמת נותרה בליגה הלאומית לאחר פתיחת המחזור השלישי וזו הפועל נוף הגליל שתשחק ביום שני נגד איחוד בני שפרעם, אחרי שהערב (חמישי) הפועל ניר רמת השרון רק חילצה 2:2 דרמטי בחוץ מול עירוני טבריה ואילו הפועל אום אל פאחם נפרדה בתיקו ללא שערים נגד הפועל עכו. מ.ס. כפר קאסם כבשה לראשונה העונה ב-1:1 נגד הפועל ראשון לציון, הפועל עפולה גברה 0:2 על הפועל כפר סבא והעולה החדשה מכבי הרצליה ניצלה מהפסד ב-1:1 נגד סקציה נס ציונה.

עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון 2:2

הקבוצה של ירון הוכנבוים פתחה בצורה מפתיעה עם צמד ניצחונות והיום היא ניצלה מהפסד בדקה ה-90+6 בזכותו של החלוץ פיטר אוניקאצ'י, שהבקיע מחזור שלישי ברציפות. הניגרי הצליח לחלץ את קבוצתו מפיגור ממש בשניות הסיום, אחרי ששון עדרי כבש ראשון בביצוע אקרובטי ומן העבר השני והיב חביבאללה עם שעריו הראשונים העונה השלים מהפך שכמעט הספיק כדי להעלות את קבוצתו לפסגה. טבריה חסרה מאוד את ז'וליו סזאר הפצוע שעשוי לשוב למחזור הבא.

דקה 24: גול! הרמה נפלאה של בן חמו מצד ימין מצאה את שון עדרי שהגיע מאחור בצד שמאל ובביצוע אקרובטי מתוך הרחבה בעט לחיבורים. מוליכת הליגה ביתרון.

דקה 32: גול! עדרי נתן, עדרי לקח. שחקן ההגנה של האורחת שגה בניסיון לעצור כדור ארוך, חביבאללה עבר אותו והקפיץ מעל השוער את השוויון.

דקה 66: גול! המהפך הושלם. רוחב נהדר של שעאבן סידר לחביבאללה את השני שלו ושל טברייה.

דקה 90+7: גול! מי אם לא אונייקאצ'י מצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות וקבע חלוקת נקודות סופר דרמטית.

ויקי כחלון, מגן הפועל ראשון לציון. אריאל שלום
חלוקת נקודות בין כפר קאסם לראשון לציון/אריאל שלום
אלפא ממאדו, קשר מ.ס. כפר קאסם. אריאל שלום
שער נהדר וראשון העונה. ממאדו יורה לרשת/אריאל שלום

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 0:0

גם לפני שלוש שנים פתחה הפועל אום אל פאחם את העונה בלאומית עם צמד ניצחונות על האפס, אבל אדהם האדיה ושחקניו נעצרו הפעם במשחק הביתי מול הפועל עכו ופספסו את ההזדמנות לרשום את הפתיחה הטובה בתולדות המועדון בליגת המשנה. עכו חיפשה ניצחון בכורה, אבל תסתפק בנקודה השנייה שלה.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ראשון לציון 1:1

איסמעיל עאמר פגש את קבוצתו הקודמת וחגג שער ראשון העונה כאשר ממאדו ירה כדור נפלא בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל מסאלחה איזן תוך 17 דקות ולמעשה כבר במחצית הראשונה קבע חלוקת נקודות - הנקודה הראשונה העונה של כפר קאסם, ראשון לציון ספגה לראשונה העונה ונותרה בלתי מנוצחת, אך עם חמש נקודות במאזנה.

דקה 12: גול! הקשר אלפא ממאדו הניף את הרגל מכ-20 מטר, עמבר לא הצליח להגיע לכדור שטס לפינה ופגש את הרשת.

דקה 29: גול! האורחת חזרה למשחק. הרחקת כדור לא טובה של מלכה איפשרה למסאלחה לבעוט ממרחק, הכדור בדרכו לשער פגע ברגלו של עאמר והכניע את ארליך.

יובל נעים, איסמעיל עאמר. אריאל שלום
יסתפקו בנקודה כל אחד. עאמר ונעים/אריאל שלום

מכבי הרצליה - סקציה נס ציונה 1:1

משחק שני ברציפות לעולה החדשה ב"ביתה" החדש בנתניה ושוב זה הסתיים ב-1:1, אבל הרצליה ניצלה מהפסד. סטיבן אלפרד כבש מחזור שני ברציפות, הפעם את שער היתרון אחרי שבמחזור הקודם בתוספת הזמן קבע שוויון מול הפועל רמת גן, אבל הגיבור של הרצליה היה השוער שחר אמסלם שהדף את הפנדל של אלי אלבז בדקה ה-88. מי שאיזן היה יקוב סילבסטר שבדקה ה-49 חגג את שערו הראשון העונה בכל המסגרות.

דקה 39: גול! העולה מליגה א' מובילה אחרי שקרן מימין נחתה על ראשו של סטיבן אלפרד, שנגח לפינה הרחוקה והכניע את עמוס.

דקה 49: גול! הכתומים הראו שגם הם יודעים להבקיע מקרן וכבשו שער כמעט זהה - קרן מימין נחתה על ראשו של יקוב סילבסטר, שנגח את השוויון.

דקה 88: סקציה נס ציונה קיבלה הזדמנות ענקית להשלים מהפך לפני הסיום, אבל אמסלם זינק נהדר והדף את הפנדל של אלבז.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 2:0

מי שהתחילה את המחזור במקום האחרון בטבלה עם הפרש שערים 8:2 חוגגת ניצחון ונקודות ראשונות העונה. הבראן חזר מפציעה ובדקה ה-40 כבש במשחקו הראשון העונה, עם תחילת הדקה ה-90 ריבולייה הכפיל את היתרון והפועל כפר סבא נותרה עם שתי נקודות במאזנה ועדיין ללא ניצחון. היה זה ניצחונה השני בלבד של עפולה על הפועל כפרא סבא במשחק חוץ, לראשונה מאז פברואר 2018.

דקה 40: גול! קאמבק נפלא של הבראן. הצרפתי, במשחקו הראשון העונה אחרי שהתאושש מפציעה, דחק מקרוב את שערו הראשון העונה.

דקה 90: גול! עפולה הבטיחה את הניצחון. פרנק ריבולייה כבש עם תחילת תוספת הזמן וסידר לקבוצתו את הנקודות הראשונות שלה לעונה.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

משחקי יום שני (19:00):

איחוד בני שפרעם - הפועל נוף הגליל
עירוני קרית שמונה - בני יהודה
מכבי קביליו יפו - הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully