וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב נגד מכבי חיפה? ראול אחד המועמדים לאמן את ויאריאל

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 18:31

שחקן העבר האגדי של ריאל מדריד נשקל כמועמד להחליף את קיקה סטיין שפוטר, בקבוצה שמשחקת עם האלופה בשלב הבתים בליגה האירופית

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

הרבה מאוד אגדות עבר של ברצלונה נמצאות בתקופה הזו בישראל כחלק ממשחקי הוותיקים של הקבוצה נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אלא שייתכן שבקרוב עוד שחקן עבר אגדי יגיע, אבל הפעם על תקן מאמן במשחק רשמי.

על פי דיווחים בספרד, ויאריאל בודקת את האפשרות למנות את ראול כמאמנה החדש במקום קיקה סטיין שפוטר. שחקן העבר האגדי של ריאל מדריד, שכיום מאמן את קבוצת המילואים שלה, הוא אחד מכמה מועמדים אך אם יקבל הצעה לתפקיד, סביר להניח שיקבל אותה מאחר שמדובר בשדרוג רציני עבורו. מאז שפרש מקריירת המשחק האגדית שלו, ראול אימן רק בקבוצות המילואים של ריאל מדריד, במדיה הוא כבש מעל 200 שערים והיה הסמל הגדול שלה בין השנים 1994 ל-2010. אגב, ראול שיחק בעבר נגד מכבי חיפה וזה היה כשהוא לבש את מדי שאלקה בספטמבר 2011. אז ניצחו הגרמנים 1:3 במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. מכבי חיפה שובצה כזכור עם ויאריאל באותו בית בליגה האירופית ותפגוש אותה פעמיים ברציפות ב-26.10 ולאחר מכן ב-9.11.

ראול מאמן ריאל מדריד. GettyImages
בקרוב בישראל? ראול/GettyImages

סטיין פוטר כבר לאחר המחזור הרביעי בליגה הספרדית אחרי שקבוצתו נחלה שלושה הפסדים בארבעה מחזורים. ויאריאל נחלה הפסד כואב בתוספת הזמן מול בטיס במחזור הפתיחה, ניצחה במאיורקה ואז הפסידה לברצלונה 4:3 למרות משחק התקפי מצוין שלה. אלא שהפיטורים הגיעו לאחר ה-3:1 בחוץ נגד קאדיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully