וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "יניב יכול לשחק גם היום". קטן: "ימים מרגשים, סופרים את השעות"

ותיקי מכבי חיפה דיברו לקראת המפגש עם אגדות ברצלונה (ה', 20:00): "שמחים שזוכרים אותנו". סרג'י: "עייפים, אבל מקווים לתת הצגה"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

אחרי הניצחון 3:5 בבלומפילד על ותיקי מכבי תל אביב, יגיעו מחר (חמישי, 20:00) אגדות ברצלונה למשחק ראווה נוסף, הפעם באצטדיון העירוני בחיפה ומול ותיקי מכבי חיפה. יניב קטן, ראובן עטר, אריק בנדו, ניר דוידוביץ' ועוד ועוד ינסו למנוע מרונאלדיניו, ריבאלדו וחבריהם להשיג ניצחון שני בביקור הנוכחי שלהם בישראל, כאשר עשרות אלפי אוהדים יוכלו לחזות בביצועים של אגדות העבר שישחקו שתי מחציות של 40 דקות.

כפי שקרה במשחק בבלומפילד, לאחר כל שער ייעצר המשחק במטרה שהאגדות יוכלו לחתום על כדור המשחק את חתימתם האישית. הכדור החתום ניתן לבובות "דאבל ופס" ויועבר על ידי הטוטו לעמותת "ספיישל אולימפיקס" וליגת "שווים" בכדורגל במטרה לגייס כסף ותמוך בספורט לבעלי המוגבלויות בישראל, ובענף הכדורגל בפרט.

הערב קיימו הקבוצות מסיבת עיתונאים לכבוד האירוע, כאשר מטעם מכבי חיפה התייצבו יניב קטן וראובן עטר ואילו את ברצלונה ייצגו סרג'י וז'וליאנו בלטי.

יניב קטן ראובן עטר מסע"ת מכבי חיפה נגד ותיקי ברצלונה. סרג'י ג'וליאנו בלטי. מאור אלקסלסי
בחמישי הם על הדשא. יניב קטן, ראובן עטר, סרג'י וז'וליאנו בלטי/מאור אלקסלסי
ראובן עטר מסע"ת ותיקי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
תהיה חוויה. ראובן עטר/מאור אלקסלסי

סרג'י: "מאז שהגענו לישראל הכול קורה מהר, זו מדינה ששווה ביקור חוזר ורגוע כמו שצריך. אנחנו בהחלט עייפים. לא רגילים לשחק שוב תוך 48 שעות ומקווים לתת הצגה לאוהדים שיגיעו לאצטדיון. זה נותן לנו הזדמנות לפגוש שחקנים שלא שיחקנו מולם בעבר וגם לשחק עם כאלה שלא שיתפנו איתם פעולה, כמו בלטי שיושב כאן איתי".

בלטי: "מאוד שמחים להיות כאן. זו גאווה גדולה לייצג כאן את ברצלונה ואת הערכים של המועדון. כך היה גם אתמול בבלומפילד ותענוג גדול להיות חלק מהאירוע הזה. מרגישים פה בבית, האווירה מצוינת ויש המון אוהדים של ברצלונה שאנחנו פוגשים גם ברחובות. לא פגשנו חזירי בר בחיפה, אבל אכלנו כמו חזירים. השער בגמר ליגת האלופות? חוויה שלעולם לא אשכח, זה מלווה אותי לכל מקום".

ז'וליאנו בלטי ותיקי ברצלונה. מאור אלקסלסי
אווירה מבודחת. ז'וליאנו בלטי/מאור אלקסלסי

קטן: "תחושה מאוד מרגשת, להגיע לסמי עופר ולפגוש את אוהדי מכבי חיפה. יגיעו הרבה אוהדים, קהל שאני יושב איתו ביציע. אנחנו סופרים את השעות, גם אני וגם הילדים שלי. אני מקווה שמחר נעשה אסיפה טובה ונגיע מוכנים למשחק. לחוות הכול במדים של מכבי חיפה שוב, אלה ימים מאוד מרגשים. הגעתי למכבי חיפה בגיל 8 וחצי והגשמתי את כל החלומות. מחר יהיה עבורי רגע מאוד מרגש, לא יודע איך אגיב באותו רגע".

יניב קטן ותיקי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הגשמתי את כל החלומות. יניב קטן/מאור אלקסלסי

עטר: "בשבילנו זה רגע מאוד מרגש, אנחנו שמחים שזוכרים אותנו. אנשים הלכו ורכשו כרטיסים כדי לראות את שחקני העבר, יהיה טקס יוצא מן הכלל לפני וזה מרגש יותר מהכול. תהיה חוויה לשחק מול שחקנים שרק ראינו בטלוויזיה, בטח אחרי הרבה שנים שלא הרחנו דשא. זה כיף גדול גם לילדים ולנכדים. נפצעתי בשבוע האחרון, שיקמתי את עצמי ועכשיו אני בסדר. איתן אהרוני וציון מרילי יכינו אותנו למשחק, ייתנו לנו בראש ונצא לדרך".

על קטן אמר: "לפי האימון, יניב יכול לשחק גם היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully