וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש האגדות: מפגן תמיכה לבעלי צרכים מיוחד במשחק בחיפה

הטוטו ארגן מפגן תמיכה של שחקני העבר מברצלונה ומכבי תל אביב בנבחרות הכדורגל הישראליות לבעלי צרכים מיוחדים, שצפוי להתקיים גם במשחק נגד מכבי חיפה בחמישי

דאבל ופס. רן עובדיה,
דאבל ופס/רן עובדיה

קבוצת האגדות של ברצלונה עם כמה משחקני העבר הגדולים מהקבוצה ובראשם רונאלדיניו, ריבאלדו, וסאביולה, הגיעה השבוע לארץ למשחקי ראווה נגד נבחרת האגדות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, כאשר בראש הנבחרות הישראליות עומדים שחקני העבר אבי נמני ויניב קטן, יחד עם שמות גדולים נוספים כגון טל בן חיים, שוער העבר לירן שטראובר, מיקי זהר, ראובן עטר ואריק בנדו.

הספרדים מצדם הגיעו למשחקי הידידות בבלומפילד ובסמי עופר עם כמה מכוכבי העבר הגדולים ביותר של הקבוצה לאורך השנים, ביניהם ריבאלדו, רונאלדיניו, סאביולה וכמובן הקפטן תיירי הנרי.

אגדות ברצלונה ניצחו את האגדות של מכבי תל אביב 3:5 במשחק שכולו נוסטלגיה וספורטיביות, שכמובן כלל גם רמת משחק גבוהה מאוד וצופיים לפגוש את נבחרת האגדות של מכבי חיפה מחר בסמי עופר. לאחר כל שער, המשחק נעצר במטרה שהאגדות יוכלו לחתום על כדור המשחק את חתימתם האישית. הכדור החתום ניתן לבובות "דאבל ופס" ויועבר על ידי הטוטו לעמותת "ספיישל אולימפיקס" וליגת "שווים" בכדורגל במטרה לגייס כסף ותמוך בספורט לבעלי המוגבלויות בישראל, ובענף הכדורגל בפרט. גם כדור המשחק הקרוב בחמישי בין נבחרת האגדת של ברצלונה למכבי חיפה ייחתם על ידי השחקנים וייתרם למען קידום שוויון בספורט.

הענקת כדור משחק האגדות. עומרי סילבר,
הענקת כדור משחק האגדות/עומרי סילבר

מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "לשמחתי, לאחרונה בהובלת שר הספורט מר מיקי זוהר, נכנס ממד משמעותי נוסף שהטוטו יפעל בו בעתיד, והוא קידום מטרות חברתיות באמצעות הספורט. אני חושב שקל להסכים שעם כל הכבוד לאליפויות, גביעים וגולים, ספורט הוא גם כלי נפלא לקידום ערכים בחברה, לצמצום פערים וליצירת שוויון ורעות בין אנשים.

לכן, אני יותר מגאה להיות הערב לצד נציגי ליגת "שווים" בכדורגל הישראלי. הם בעיני דוגמה לניצחון האמיתי של הספורט. הניצחון אולי הכי חשוב שמוכיח שספורט וכדורגל בפרט הם של כולם, הם שפה בינלאומית שמשותפת לכולם, מגשרת על פערים ומחברת".

לרכישת כרטיסים למשחק בחיפה לחצו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כוכבי העבר של ברצלונה במלון לאונרדו פלאזה. יוסף הירש,
כוכבי העבר של ברצלונה במלון לאונרדו פלאזה/יוסף הירש

אחרי שניצחו אמש את שחקני מכבי תל אביב במיל', הגיעו בדקות האחרונות נבחרת האגדות של ברצלונה למלון לאונרדו פלאזה חיפה המשקיף על חוף ימה של חיפה, שם יתארחו לפני המשחק עם שחקני מכבי חיפה האגדיים שיתקיים בסמי עופר בחמישי.

בין לבין יספיקו השחקנים לנוח, לבקר בעיר העתיקה של חיפה, לחוות את וואדי ניסנאס ולבקר במחלקות הילדים בביה"ח רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully