וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר בבכורה שלי בהפועל ת"א הרגשתי את העוצמות של אצטדיון טרנר"

כך סיפר קשר הקבוצה שי אליאס, במסגרת אירוע "חופשי על הבר" של מותג הבירה גולדסטאר עם הפועל באר שבע במסעדת הספרייה בעיר

עדן שמיר עם שי אליאס באירוע של גולדסטאר. הפועל באר שבע,
עדן שמיר עם שי אליאס באירוע של גולדסטאר/הפועל באר שבע

אירוע חגיגי התקיים אתמול (ג') בעיר באר שבע, כאשר שחקני הפועל המקומית שי אליאס ועדן שמיר הגיעו למסעדת "הספרייה" בעיר, זאת לטובת מפגש עם האוהדים במסגרת אירועי הפנאי "חופשי על הבר" אותם מקיימת בירה "גולדסטאר". אל האירוע הגיעו כ-250 אוהדים, שנהנו מבירה חופשית ומתנות ממותגות. בנוסף לזאת, האוהדים זכו לקחת חלק בפודקאסט לייב של עמותת האוהדים "וסרמיליה" שהקימה אולפן שידור במקום ושיתפה את הקהל.

אחד הסיפורים הפיקנטיים שעלה במהלך הערב נגע להופעת הבכורה של קשר הקבוצה שי אליאס במדי קבוצתו הקודמת הפועל ת"א. הקשר המחונן שיתף כי את הופעות הבכורה שלו בליגת העל הוא ערך באצטדיון טרנר, בימי האליפות השנייה של באר שבע. לטענתו כבר אז התרשם מהעוצמות של האצטדיון ומהקהל המקומי, מה שגרר תשואות חמות מהאוהדים.

אורי (26), אחד מאוהדי הקבוצה שהגיע לאירוע סיפר: "היה אירוע מהנה מאוד. כבר בכניסה למקום ניכר היה להרגיש שמדובר באירוע מושקע מאוד. אני מקווה שהאירועים האלו יהפכו למשהו שבשגרה. זה מקדם את תרבות הספורט בעיר והחיבור למועדון". בהקשר של שיתוף הפעולה מצד השחקנים הוסיף אורי: "עדן ושי ענו חופשי על כל השאלות של האוהדים. בלי להתחמק, סיפקו הצצה לאווירה בחדר ההלבשה ובכללי הרימו לעיר באר שבע בתור שחקנים שהגיעו מבחוץ".

שחקני הפועל באר שבע באירוע של גולדסטאר. אתר וסרמיליה,
שחקני הפועל באר שבע באירוע של גולדסטאר/אתר וסרמיליה

לקראת האירוע התקיימה פעילות ברשתות החברתיות אשר בעקבותיה ארבעה מאוהדי הקבוצה זכו לשבת לארוחה חופשית עם שחקני הקבוצה. האירוע התקיים במסגרת קמפיין המיצוב החדש של המותג - "חופשי גולדסטאר". גולדסטאר מקיימת שיתוף פעולה עם מועדון הפועל באר שבע זו השנה השלישית ברציפות, כאשר הדגש הוא על חיבור אוהדי הכדורגל בבאר שבע בפרט ובישראל בכלל למותג ולערכי המיצוב החדש. לטענת המארגנים, האירוע אתמול הוא רק יריית הפתיחה למהלכים ושיתופי פעולה נוספים שיתקיימו לאורך העונה עם הכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully