וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ממתינה לפענוח ה-MRI של בילו, אבו חנא בספק לחזרה מהפגרה

היהלומים מצפים לבשורות, חשש לפגיעה ברצועות הקרסול. הבלם צפוי להיעדר עשרה ימים ובספק למחזור הבא, ג'אבר, בן שבת ורוטמן אמורים לשוב

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

עוז בילו, קשרה של מכבי נתניה שנפצע בשבת בקרסולו בהפסד 2:0 להפועל תל אביב, עבר בדיקת MRI לאבחון חומרת הפציעה וכעת ממתינים במועדון לפענוח הבדיקה. כבר בלילה שאחרי המשחק נשלל החשש לשבר בקרסול, אולם בעקבות הנפיחות והכאבים באיזור מסתמן שמדובר בסוג של נקע, עם חשש לפגיעה באחת מרצועות הקרסול. רק אחרי שתתקבל תוצאת הבדיקה, אפשר יהיה להעריך את חומרת הפציעה ומשך זמן ההיעדרות ובנתניה מקווים כמובן שלא מדובר בפציעה רצינית.

הבלם ג'ואל אבו חנא שנפצע גם הוא בשבת אובחן עם קרע קטן בשריר התאומים ונכון לעכשיו הוא צפוי להיעדר כעשרה ימים. הוא בספק למשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה, שייערך מיד אחרי פגרת הנבחרת. מי שצפויים לחזור לפעילות מלאה הם המגן כרם ג'אבר שנעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב וכן הבלם איתי בן שבת והקשר לירן רוטמן שלא שיחקו בשני משחקי הליגה הראשונים וכעת אמורים לחזור להתאמן עם הקבוצה באופן מלא. המגן נאסים אואמו שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב במשחק הקרוב.

שחקני מכבי נתניה, תומר צרפתי, ג'ואל אבו חנא. ברני ארדוב
עוד פציעה לאוסף. אבו חנא/ברני ארדוב

בנתניה מעריכים שהסיכויים לצרף את הבלם רז שלמה שביקש לעזוב את לובן הבלגית נמוכים מאוד, ונראה שלמרות רצונו של שלמה לעזוב, ראשי המועדון הבלגי שרכש אותו במעל מיליון יורו רק לפני חודשיים לא ישחררו אותו כל כך מהר. יחד עם זאת, גורם בנתניה טוען שלבלם יש הצעות משתי קבוצות נוספות בישראל, כך שעשויות להיות התפתחויות לגביו, שלא בהכרח קשורות למועדון אותו עזב בפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully