וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם על שיתוף פעולה בין ההתאחדות לכדורגל הישראלית לדרום אמריקאית

סגן נשיא FIFA ונשיא CONMEBOL אלחנדרו דומינגז אמר באירוע ספורט-טק שנערך במשרד עורכי הדין שבלת: "לדרום אמריקה יש את הכישרון הגדול בעולם והם יצואני שחקני הכדורגל הגדולים ביותר בעולם. אנחנו עדיין מסתמכים על הכישרון הטבעי. בהייטק אנחנו מחפשים פתרונות"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, נפגש היום (רביעי) עם אלחנדרו דומינגז, נשיא ההתאחדות לכדורגל הדרום אמריקאית, ומשלחתו. בדיון דנו הצדדים על שיתופי פעולה אפשריים בין ההתאחדויות, חילופי ידע ופתיחת אופקים חדשים לשיתוף פעולה בין הנבחרות הלאומיות של ישראל לנבחרות דרום אמריקה.

בפגישה השתתפו, גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל שינו זוארץ מנכ"ל משרד התרבות והספורט כפיר כהן וראש מטה ספורט של השר חן אביטן.

במהלך הפגישה אמר שר התרבות והספורט, מיקי זוהר כי "שיתופי הפעולה בין ההתאחדויות לכדורגל של ישראל ודרום אמריקה יביאו לשיפור היכולת המקצועית של הנבחרות הלאומיות שלנו. אני מאמין כי שיתוף הפעולה הזה יתרום לפיתוח הכדורגל הישראלי ויאפשר לו להגיע להישגים גבוהים יותר בעולם".

אלחנדרו דומינגז סגן נשיא פיפא גיימי גרברסקי ואייל אורן. אביטל אוזן,
דנו בפתרונות ושיתופי פעולה בכדורגל הישראלי והדרום אמריקאי. דומינגז לצד גרברסקי ואורן/אביטל אוזן

אירוע בלעדי במשרדים של פירמת עורכי הדין שבלת הפגיש שני עולמות שלא בהכרח קשורים זה לזה. ארגוני הספורט - FIFA, CONMEBOL קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה, קולוסיאום ספורט והמכביה, נפגשו עם 7 חברות טכנולוגיה מתקדמות עם פתרונות רלוונטיים לאתגרי הדור הבא בתחום הספורט בכלל ובכדורגל הדרום אמריקאי בפרט.

לאחר הפתיחה של השותף אייל אורן ממחלקת ההיי-טק שבלת, אלחנדרו דומינגז המשיך והסביר מהם האתגרים האמיתיים שהוא רואה במגרש הכדורגל בכלל והדרום אמריקאי במיוחד: "לדרום אמריקה יש את השחקנים הטובים בעולם והם היצואנים הגדולים ביותר של שחקני כדורגל בעולם. אנחנו עדיין מסתמכים על הכישרון הטבעי. עכשיו אני שואל, איך אנחנו יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי לא להישאר מאחור. אני כאן כי אני רוצה להיפתח להייטק הישראלי, אליכם, ולחשוב על הזדמנויות טכנולוגיות לכדורגל דרום אמריקאי".

"למשל כדורגל הנשים עדיין בפיגור. אנחנו לא יכולים לשנות את העבר ולהשתמש בתירוצים, אבל אנחנו חייבים למצוא פתרונות כדי לשנות את העתיד וההווה. אני יודע שהטכנולוגיה יכולה לעזור לנו".

דומינגז הרחיב על הצורך בפתרונות לסיוע בחינוך למקצועות לאחר פרישה של שחקנים, בטיפוח כדורגל נשים, במציאת פתרונות טכנולוגיים לצופים בעלי מוגבלויות, והרחיב: "אחד מחבריי הטובים מברזיל הוא עיוור ואימו יושבת לידו במהלך משחקים גדולים ומספרת לו מה קורה במשחק לפרטי פרטים. שאלנו אותו מה הוא צריך כדי לנסות למצוא פתרונות בדיוק למצבים כאלה". בנוסף סיפר על מיזמים של קבוצות כדורגל עבור ילדים על הרצף האוטיסטי ועל הצורך בסיוע טכנולוגי למיגור תופעת האלימות במגרשים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלחנדרו דומינגז ואייל אורן. אביטל אוזן,
אלחנדרו דומינגז ואייל אורן/אביטל אוזן

בישראל יש יותר מ-9,400 סטארט-אפים, וביניהם למעלה מ-1,000 קשורים לתעשיית הספורט. שבעה מהם, עם רקורד מרשים בתעשיית הספורט, הציגו את הפתרונות שלהם לסגן נשיא FIFA ושיתפו אותו בחזון ובערכים שלהם: חברת LiveU של שמוליק ווסרמן, Pixellot בניהולו של אלון וובר, i-BrainTech של קוסטנטין סונקין, ZONE7 של טל ברון ואיל אליקים, Track160 של ד"ר מיקי תמיר ומיכאל בירנבוים, Penka, ו MixZone.

בסוף האירוע הגיש דומינגס לאייל אורן סט גביעים וחולצה של נבחרת ארגנטינה כמחווה לאירוח ולאירוע המשותף והמשמעותי.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully