וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונו: "הייתי המועמד המועדף על ריאל, זה נפל בגלל אליפות אפריקה"

השוער שהיה מחוזר במדריד ובבאיירן לפני שחתם באל הילאל סיפר: "היו אופציות בהשאלה שהתאימו יותר, קשה להשקיע במישהו בן 32"

דריבל, 5.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

יאסין בונו שדרג משמעותית את מעמדו בשנה האחרונה. השוער היה מהשמות הבולטים במסע הקסם של נבחרת מרוקו לחצי גמר המונדיאל, והמשיך עם זכייה נוספת של סביליה בליגה האירופית. בגיל 32 הוא היה מחוזר הקיץ על ידי מספר קבוצות בכירות באירופה, בראשן ריאל מדריד ובאיירן מינכן, אך לבסוף עבר לערב הסעודית וחתם באל הילאל. בראיונות שהעניק לתקשורת בספרד ובצרפת, סיפר המרוקאי על השתלשלות האירועים שהובילה לכך שהוא לא משחק במועדון בכיר כיום.

כזכור, ריאל מדריד חיפשה בדחיפות שוער לאחר שטיבו קורטואה קרע את הרצועה הצולבת. עוד לפני שהוחלט ללכת על קפה אריסבלאגה שהושאל מצ'לסי, בונו היה אחד המועמדים לאייש את עמדת השוער בברנבאו. "הייתי בעדיפות ראשונה מבחינת ריאל מדריד, לפי מה שאני הבנתי", סיפר המרוקאי, "אז בהנהלה ראו שאני עלול להחמיץ כחודש של משחקים חשובים בגלל שאסע לאליפת אפריקה וזה לא היה אפשרי. כמו כן, היו להם עוד אופציות בהשאלה שהתאימו להם יותר".

שוער נבחרת מרוקו יאסין בונו. רויטרס
לא בריאל מדריד בגלל הנבחרת. בונו במונדיאל/רויטרס

על אף שבאפריקה קיימו ב-2019 את אליפות הנבחרות היבשתית בקיץ, בעשור האחרון חזרו לערוך את הטורניר באמצע העונה כך שגם כדורגלנים מקבוצות בכירות נאלצים לפספס משחקים בקבוצותיהם האירופאיות. כאמור גם באיירן מינכן הייתה בתמונה, וחיפשה שוער בכיר לפני שבסופו של דבר השלימה את ההחתמה המפתיעה של דניאל פרץ.

"באיירן הייתה בקשר עם סביליה. הם ביקשו ממני לחכות ואמרו שישלחו הצעה. בזמן הזה עוד שמות עלו לאוויר, לצערי קבוצות לא רוצות להוציא כסף. קשה לקבוצות להשקיע במישהו כמוני, בן 32, ובזמן שחיכיתי הגיעה ההצעה מאל הילאל".

בונו התייחס גם לפרידה מסביליה, שבמדיה שיחק בארבע השנים האחרונות: "קשה לעזוב מועדון שבו בילית את השנים הכי טובות שלך. הרגשתי שהגיע הזמן לעזוב, נתתי את כל מה שהיה לי בפנים וכבר לא הייתה לי את אותה אנרגיה. בדצמבר (אחרי המונדיאל) היו הצעות אבל לא הרגשתי שזה היה הזמן הנכון. אני וחברי לסביליה ולנבחרת יוסף אן-נסירי, שגם היה יכול לעזוב, לא הרגשנו שאנחנו באמת יכולים לעשות את זה". השוער שערך את הופעתו האחרונה בסופרקאפ האירופי מול מנצ'סטר סיטי סיכם: "אני עוד אחזור לסביליה כדי להיפרד מהמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully