וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה: מחזיקת הגביע תשתתף במוקדמות הליגה האירופית

ישראל שוב תזכה לשלוח נציגה למוקדמות המפעל השני בחשיבותו החל מקיץ 2024, בזכות העלייה בדירוג אופ"א ושינוי הפורמט בליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.9/ספורט1

זה היה ידוע במשך תקופה ארוכה, אבל היום (שלישי) התקבלה ההודעה הרשמית על כך שבעונה הבאה מחזיקת גביע המדינה תשחק במוקדמות הליגה האירופית ולא במוקדמות הקונפרנס ליג.

החל מהעונה הבאה תשוב לליגה האירופית מחזיקת גביע המדינה והיא תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות הראשון, בעוד האלופה תתחיל במוקדמות הסיבוב השני של ליגת האלופות והקבוצות שיסיימו במקומות 2 ו-3 יתחילו את המסע האירופי בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.

גביע המדינה בכדורגל. יותם רונן
הזווכה בגביע גם תזכה להשתתף במוקדמות הליגה האירופית/יותם רונן

חזרת מחזיקת הגביע לליגה האירופית נובעת מעליית ישראל בדירוג המדינות של אופ"א וכן משינוי הפורמט בליגת האלופות בעונה הבאה, עונת 2024/25, בזכותו כאמור הכדורגל הישראלי יזכה לשלוח נציגה למוקדמות הליגה האירופית לראשונה מאז קיץ 2021, אז הושקה הקונפרנס ליג. כידוע העונה מכבי חיפה תשחק בליגה האירופית, אבל היא זכתה בכך מכיוון שנפלה ממסלול האלופות - למעשה מאז קיץ 2021 הייתה האלופה הקבוצה היחידה שיכולה לשחק בליגה האירופית.

המשחק הראשון של האלופה במוקדמות ליגת האלופות ייערך ב-23/24 ביולי 2024, מחזיקת גביע המדינה תשחק כבר ב-11 ביולי בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית והנציגות בקונפרנס ליג יחלו את דרכן בסיבוב המוקדמות השני ב-25 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully