וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי באיירן מינכן ענו לטוכל: "הוא צריך להיות יותר יצירתי"

אחרי שהמאמן מתח ביקורת על מכירת זאביצר, מאנה, הרננדז ופבאר ונפילת עסקת פלהיניה, המנכ"ל ויושב הראש השיבו אש: "עזבו שחקנים שלא קיבלו את הדקות שהם צריכים"

תקציר: בורוסיה מנשנגלאדבך - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

קיץ סוער עבר על באיירן מינכן. מספר כוכבים נמכרו, נרכשו במקומם הארי קיין, מין-ג'ה קים ודניאל פרץ בעלות של 155 מיליון יורו וגם הצטרפו קונרד ליימר ורפאל גריירו בהעברות חופשיות, אבל הרבה יותר שחקנים עשו את המסלול מבוואריה החוצה מאשר הגיעו אליה וכך הפכה האלופה לקבוצה עם הסגל הקטן ביותר בבונדסליגה - 23 שחקנים בלבד, כולל ארבעה שוערים שבהם פרץ.

באיירן מינכן זהו אחד המועדונים הכי גדולים בעולם והקיץ נשבר שיא ההעברות בגרמניה עם רכישת קיין בכ-100 מיליון יורו, אבל הבווארים למעשה מכרו שחקנים בעלות כוללת של 174 מיליון יורו - ובכל זאת המאמן תומאס טוכל לא זכה לקבל את מבוקשו בכל הנוגע לצירוף לפחות עוד שני שחקנים להגנה ולקישור. כידוע, קשר פולהאם ז'ואאו פלהיניה כבר נחת בעיר ברגע האחרון לפני סגירת החלון ואף הצטלם עם חולצת המועדון, אבל לא עבר מכיוון שהאנגלים לא מצאו לו מחליף ולא הסכימו לשחררו. גם טרבו צ'אלובה לא הגיע, על אף שהמו"מ עם צ'לסי התנהל עד לשעות האחרונות שלפני הדד-ליין.

מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל מחבק את הארי קיין. רויטרס
לפחות את קיין הוא קיבל. טוכל/רויטרס

טוכל הביע ביקורת מפתיעה מוקדם יותר השבוע כאשר טען ש"יש לנו המון שחקני התקפה, אבל אנחנו מאוד דלים בחלק האחורי. יש לנו רק שישה שחקני הגנה על ארבע עמדות", אבל ספק אם ציפה שהאש תופנה אליו בחזרה על ידי ראשי המועדון.

המנכ"ל יאן-כריסטיאן דרזן השיב ש"על טוכל להיות יותר יצירתי, זו עבודתו" וגם נשיא הרברט היינר לא חסך בביקורת כשאמר על טוכל: "מכרנו את זאביצר שלא שיחק אצלנו ובחצי השנה האחרונה הושאל למנצ'סטר יונייטד, מאנה לא היה על הדשא יותר מדי גם ככה, הרננדז היה פצוע תקופה ארוכה. נכון שהיו לנו יותר שחקנים בעונה שעברה, אבל הם לא קיבלו את הדקות שהם זקוקים להן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully