וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס משיקה את ג'וניור ג'ים - חוג כושר מותאם לילדים ונוער

החוג, שמתאים לילדים ונוער בגילאים 6-14, יתקיים בחדרי הסטודיו ובחדר הכושר במועדונים וישים דגש על פעילות ספורטיבית מותאמת גיל בה מאמנים מוסמכים יעבדו עם הילדים על פיתוח קואורדינציה, מיומנות מוטורית, סיבולת לב ריאה ועוד

הולמס פלייס. יחצ,
הולמס פלייס/יחצ

הולמס פלייס משיקה את ג'וניור ג'ים - חוג כושר מותאם לילדים ונוער במועדוני הקבוצה ברחבי הארץ.

קבוצת הולמס פלייס דוגלת בקידום אורח חיים בריא, תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית ושגרה פעילה ומהנה - ולא רק למבוגרים. החזון שלנו להעניק לכל ילד וילדה עולם שלם של חוויות המשלב בין כושר גופני, חברות, שיתוף פעולה, הקניית כלים לחיים בריאים, פעילים והכי חשוב כיף.

מתוך חזון זה הקבוצה יזמה את "ג'וניור ג'ים" - חוג, שמתאים לילדים ונוער בגילאים 6-14, אשר יתקיים בחדרי הסטודיו ובחדר הכושר במועדונים וישים דגש על פעילות ספורטיבית מותאמת גיל בה מאמנים מוסמכים יעבדו עם הילדים על פיתוח קואורדינציה, מיומנות מוטורית, סיבולת לב ריאה, תנועה נכונה, זריזות, כוח מתפרץ, גמישות, יציבות ועוד.

עלות חודשית לחוג ג'וניור ג'ים של הולמס פלייס במתכונת של פעם בשבוע הינה 189 שקל לילד, במתכונת של פעמיים בשבוע הינה 259-279 שקל לילד. ההרשמה לחוג הינה ללא התחייבות וישנה אפשרות ביטול בהודעה של חודש מראש. טלפון להרשמה: *9940.

חוג הג'וניור ג'ים יוצע במועדוני קבוצת הולמס פלייס בפריסה ארצית. בין המועדונים: מועדוני הולמס פלייס באר שבע, הוד השרון, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קניון חיפה, מודיעין, נתניה, פתח תקווה, קריון, מבשרת ציון, ראשון לציון, רחובות, מתחם הבורסה ברמת גן, קניון דיזנגוף ת"א, קניון עזריאלי ת"א, גו אקטיב ראשון לציון ומועדון פרו בצפון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully