וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת בייגל קפה תעניק חסות למכבי רמת גן

לבייגל קפה, בבעלות תומר ושמרית תותי ובניהולו של מורן שלו 8 סניפים בירושלים, מודיעין, רעננה ואפרת ובקרוב יפתחו סניפים נוספים בכפר סבא ומרכז הארץ: "מאמינים בחיבור הדור הצעיר לספורט"

מימין תומר תותי חן שניידרמן ומורן שלו. יחצ,
מימין תומר תותי חן שניידרמן ומורן שלו/יחצ

רשת בתי הקפה בייגל קפה, המשלבת מעדנייה להרכבת סלטים וכריכי בייגל, המציעה מגשי אירוח חלביים לאירועים בכשרות, תעניק חסות לקבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן העולה החדשה לליגת העל בכדורסל.

לבייגל קפה, בבעלות תומר ושמרית תותי ובניהולו של מורן שלו 8 סניפים בירושלים, מודיעין, רעננה ואפרת ובקרוב יפתחו סניפים נוספים בכפר סבא ומרכז הארץ.

"אנו מחוברים מגיל צעיר לספורט ומאמינים בחיבור הדור הצעיר לתא המשפחתי באמצעות הספורט. לתפיסתנו, לקחת את הספורט לעולמות העסקיים שלנו נראה לנו כהשקעה נכונה ומתאימה. אנו רואים דמיון רב בין רשת בייגל קפה לבנייתה המחודשת של מכבי רמת גן ומאמינים שנוכל ביחד להגיע לפסגות חדשות אמר מורן שלו, מנכ"ל רשת בייגל קפה במעמד חתימת ההסכם.

חן שניידרמן, יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמר: "בחיבור בין רשת בייגל קפה למכבי עירוני רמת גן קיימים אלמנטים זהים מובהקים. העיקריים שבהם - הפריחה העכשווית, הצמיחה וההתרחבות של בייגל קפה הדומים לאלה שלנו כמועדון כדורסל משפחתי הגדל ומתרחב. זוהי שנה שנייה שהרשת מעניקה את שרותיה למועדון. אני שמח שמנהליה החליטו להרחיב את הקשר העסקי עמנו עם עלייתנו לליגת העל. אני מכיר את רשת בייגל קפה שנים רבות כרשת איכותית וכבוד גדול הוא לנו שהרשת בחרה לחבור אלינו. אני קורא לקהל האוהדים שלנו לצאת ולהחזיר להם אהבה בסניפים שלהם הפזורים ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully