וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "הכל תוכנן מראש, מסי היה צריך להפוך לאלוף העולם"

המאמן ההולנדי נשאל על רבע הגמר מול ארגנטינה במונדיאל בקטאר וסיפק תשובה מאוד לא שגרתית ויוצאת דופן: "ראו איך הם משיגים שערים ואיך אנחנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.9/ספורט1

לואי ואן חאל חזר לנבחרת הולנד אחרי כחמש שנים שבהן לא עבד, רשם מונדיאל מוצלח שהסתיים רק בהפסד הדרמטי לאלופת העולם החדשה ארגנטינה בתום דו קרב פנדלים ובסיום הגביע העולמי עזב את תפקידו ונעלם מאור הזרקורים לטובת סדרת טיפולים. אמש (שני) הוא שבר שתיקה בריאיון יוצא דופן.

"אני לא רוצה לדבר על המונדיאל יותר מדי", אמר ואן חאל בן ה-72 כאשר שאלו אותו על מה שההולנדים הגדירו בתור "הטריק האחרון שלו", כשהכוונה לכך שהוא ככל הנראה כבר לא יחזור לאמן, "כשצופים במשחק שלנו נגד נבחרת ארגנטינה ורואים כיצד ארגנטינה משיגה את השערים שלה לעומתנו ואיך שחקני ארגנטינה חומקים מעונשים, אני חושב שמבינים שהכל היה מתוכנן מראש".

לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד. James Williamson, GettyImages
לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד/GettyImages, James Williamson

בהולנד הקשו על ואן חאל וביקשו ממנו להסביר את דבריו: "התכוונתי למה שאמרתי, שמסי צריך להפוך לאלוף העולם. אני חושב שכן".

ואן חאל, שחשף בשנה שעברה שהוא התמודד עם סרטן ש"תקף באגרסיביות", עדיין נמצא בעיצומו של מאבק במחלה וסיפר: "היה לי ניתוח נוסף ב-9 באוגוסט ונכון שהיו סיבוכים, אבל הדברים נראים טוב כרגע. עליי לנוח עד ה-19 בספטמבר ואחר כך נדע אם הניתוח הצליח, אבל אני מרגיש טוב באופן כללי. לפני שנתיים בכלל לא הייתי מצליח לעלות במדרגות, עכשיו כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully