וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו הכל כדי לצרף את ג'ורג', לפעמים עדיף להחתים באיחור"

יוסי אבוקסיס על הבכורה החלומית של החלוץ בבית"ר ירושלים נגד מ.ס. אשדוד: "כמו שלא הורגים שחקן אחרי משחק אחד, לא נהלל כעת". אלי לוי שמחפש נקודות ראשונות העונה: "תקפנו גלים גלים"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בית"ר ירושלים ספגה עונש כבד עם הפחתת ארבע נקודות במאזנה בעקבות אירועי גמר גביע המדינה, והערב (שני) עשתה צעד ראשון בכיוון הנכון בדרך ליציאה מהמינוס. אחרי ההפסד במחזור הפתיחה להפועל חיפה, הערב הירושלמים גברו 1:2 בחוץ על מ.ס. אשדוד בזכות צמד של החלוץ מיירון ג'ורג' כבר בהופעת הבכורה שלו. בית"ר יוצאת לפגרה כשהיא עדיין מהמקום האחרון עם 1- במאזנה, בעוד מ.ס. אשדוד היא היחידה לצד הפועל חדרה שנחלה שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים.

אבוקסיס עדיין במקום האחרון עם מינוס נקודה, אך אמר בסיום: "הייתה פתיחה מציונת עד שכבשנו. אחרי זה ספגנו גול שלא הבנתי איך הוא נכנס. הרגשתי על הקבצה שהיא רוצה את הניצחון, הלכנו יותר מדי אחורה ולא אהבתי את זה. דווקא בדקות האחרונות היינו מאוד קרובים להבקיע עם המתפרצת של פרד פריידיי. ניצחון חשוב, הבאנו שחקנים קצת באיחור, אבל לפעמים עדיף להביא באיחור ולהינות מהשחקנים".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צמצם את המינוס. אבוקסיס/קובי אליהו

עוד אמר אבוקסיס על המצטרפים החדשים, ג'ורג' ואיסמעילה סורו שטרם הגיע ארצה: "לא אוהב להביא שחקנים אם אני לא שלם איתם. אנחנו מדברים עם ג'ורג' כבר שלושה שבועות, הוא התחיל את העונה עם קבוצה וההנהלה עשתה הכל כדי להביא אותו. מקווה שנהנה ממנו בהמשך. כמו שאחרי משחק לא טוב אסור להרוג שחקן, כעת אסור להלל שחקן. הפתיחה שלו טובה. אומר לברק אברמוב ולכולם כל הכבוד על הרצון להביא שחקנים לא זולים. לא היו שחקנים בשוק, חיכינו לסורו וג'ורג', שחקנים שהתפנו לאחרונה. האצטדיון היה מפוצץ באוהדים שלנו, רוצים לבנות קבוצה טובה ולהיות מאוזנים".

על השילוב הצפוי בין ג'ורג' לפריידיי: "אפשר לשלב ולמצוא את האיזון בין ג'ורג' לפריידיי. אי אפשר לשחק רק התקפה, אם נמצא את האיזון הם ישחקו ביחד ואם לא, אז מי שיהיה טוב ישחק. יכול להיות שהשנה נהיה קבוצה שונה בקטע של המהירות, אבל אנחנו מחזיקים הרבה יותר בכדור. בשנה שעברה היו שחקנים בסגנון מסוים וכעת שחקנים לסגנון אחר. גם בשבוע שעבר הנעת הכדור הייתה יוצאת מן הכלל, מה שהיה שנה שעברה נגמר, לטוב ולרע, אי אפשר להיתקע בזה".

ג'ורג', שרשם בכורה חלומית עם צמד שערים, הוסיף: "כחלוץ אתה תמיד חולם לכבוש בבכורה. היה משחק קשה, בונים את הקבוצה צעד אחר צעד וצריכים להמשיך בדרך הזו. אני יודע שזו קבצה עם מסורת והרבה אוהדים שאוהבים כדורגל, ואת זה ראיתי היום. האווירה נחמדה ואני אוהב אוהדים כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מיירון ג'ורג' שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"כמו שאחרי משחק לא טוב אסור להרוג שחקן, כעת אסור להלל שחקן"/קובי אליהו

אלי לוי, שעדיין מחפש נקודות ראשונות העונה עם מ.ס. אשדוד, סירב לדבר על השיפוט ואמר: "היה לחץ גדול שלנו בחצי שעה האחרונה, אבל לא הייתה רגל מסיימת. לא הצלחנו היום, נחפש נקודות במשחק הבא. ייצרנו מצבים ושיחקנו טוב, בית"ר לא שטפה אותנו, היה משחק של חפירות. הם כבשו עם שחקן בודד ברחבה ואנחנו לא עשינו את זה כשתקפנו גלים גלים".

עוד אמר המאמן: "קיבלנו שני גולים, זה לא משחק של בלמים מול חלוצים, כל הקבוצה עושה הגנה. יש לנו קבצה טובה, הראינו את זה על הדשא. ברור אנחנו מתכוונים לחזק את הקבוצה ונעשה את זה עד לסיום החלון".

לסיום לוי גם התייחס למעמדם של גיל כהן וזוהר זסנו: "הם שחקנים שלנו וכרגע הם לא הולכים לאף מקום. באימונים הם בשיא הרצינות ואנחנו משתמשים בהם".

הקשר הצעיר נועם מוצ'ה הוסיף לדברי מאמנו: "רצינו לבוא אחרי ההפסד ולנצח בבית, זה מאכזב מאוד. הגענו למספיק מצבים והיינו צריכים לכבוש. כשלא כובשים סופגים, זה הכדורגל. הזימון לנבחרת הצעירה? כיף מאוד, מרגש לקבל זימון לנבחרת, זו גאווה גדולה".

מיירון ג'ורג' שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בכורה חלומית לחלוץ החדש של בית"ר ירושלים/קובי אליהו

מי שעוד התייצב בעמדת הראיונות אחרי המשחק היה השופט שלומי בן אברהם, שהסביר את החלטותיו לפסול שער נוסף של ג'ורג' ולאשר את השער השני של החלוץ מקוסטה ריקה: "הייתי ממוקם משמאל לרחבה והזווית הייתה מעולה. זיהיתי דחיפה בגב עם שתי ידיים מושטות שגרמו לשחקן ההגנה לאבד שיווי משקל וליפול. נתתי יתרון ולאחר ההבקעה פסלתי בהתאם לפרוטוקול. שופט ה-VAR חיזק את ההחלטה, כששחקן מאבד שיווי משקל מדחיפה זו עבירה. בשער השני זיהיתי פגיעה בטום בן זקן תוך כדי נפילה. ראיתי שזו לא פציעה חמורה, שאין ממש פציעת ראש, אלא יותר בפנים ובשפה. כשאין פציעה חמורה ממשיכים, הכדור הגיע למחצית המגרש כמעט ומשם הגיע המהלך של השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully