וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "אם אני ריבאלדו הישראלי? מחמיא לי, עצוב בשבילו"

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 21:16

לקראת המפגש בין אגדות ברצלונה למכבי תל אביב, אמר קפטן הצהובים: "הגוף בוגד בנו, חייב להנמיך ציפיות". ריבאלדו: "מתרגש לחזור לישראל, אנחנו לא אוהבים להפסיד"

קבוצת האגדות של ברצלונה שכוללת כוכבי עבר כמו רונאלדיניו, ריבאלדו וחאבייר סביולה כבר נחתה בישראל לקראת משחקיה נגד קבוצות הוותיקים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, מחר (שלישי, 20:00) באצטדיון בלומפילד וביום חמישי באותה השעה בסמי עופר. לקראת המפגש הראשון בתל אביב, נערכה הערב מסיבת עיתונאים חגיגית.

אבי נמני פתח ואמר: "זו מחווה מאוד מאוד מרגשת גם לשחקנים, גם לקהל וגם למשפחות ואנחנו מאוד מתרגשים. אנחנו נשחק מול כוכבים עולמיים שהיו בברצלונה וזה כבוד גדול עבורנו ועבור מדינת ישראל, אנחנו שמחים מאוד להיות חלק מזה. התאמנו פעמיים ולמרות שהגוף בוגד בך ולא נותן לך לעשות דברים שהיית רגיל לעשות, זה מרגש מאוד. הציפיות גבוהות, אבל אני חייב להנמיך אותן כי מה שכולם רוצים ומצפים מאיתנו זה לא מה שיקרה. אם אני ריבאלדו הישראלי? זה מחמיא לי, עצוב בשבילו".

טל בן חיים, אבי נמני, חאבייר סאביולה, ריבאלדו. דני מרון
התרגשות גדולה לקראת משחק האגדות הראשון בתל אביב/דני מרון

טל בן חיים, בלם העבר, הוסיף: "אני מצטרף לדברים של אבי. אנחנו מאוד מתרגשים ושמחים לפגוש שחקנים מהשורה הראשונה, אגדות בברצלונה. יש למכבי תל אביב המון אוהדים שלא מכירים את כוכבי העבר של המועדון והצוות הצליח לארגן את מיטב שחקני העבר כדי שתהיה הזדמנות לראות אותם. חלקנו לא כל כך בכושר וישחקו לכמה דקות, אבל נשתדל כולנו לעשות את המקסימום".

על המפגש עם רונאלדיניו אמר בן חיים: "זה אחד השחקנים הכי גדולים שהיו בעולם, שעד היום אני רואה קליפים שלו ומתרגש. אם מול שחקנים אחרים בעבר הייתי מאוד רוצה לנצח ומשחק מולם בצורה אגרסיבית...אז עד רונאלדיניו. זה אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה - יש את מסי, רונאלדו ואז כוכבים כמו רונאלדיניו וריבאלדו שזה כבוד לשחק מולם. זה מרגש מאוד עבורי ועבור כולנו ללבוש שוב את המדים של מכבי תל אביב וצפוי ערב מהנה מחר".

מימין לשמאל: טל בן חיים  אבי נמני. מאורו רוזנשיין (בעלי חברת ההפקה MTR7), סאביולה, ריבאלדו. עומרי סילבר,
מחר הם על הדשא בבלומפילד. בן חיים, נמני, סביולה וריבאלדו/עומרי סילבר

לאחר מכן היה זה תורם של כוכבי ברצלונה לדבר והראשון היה ריבאלדו: "אני מאוד מתרגש לחזור לישראל. אנחנו מגיעים לכאן בפעם השנייה עם מדי ברצלונה וזו התרגשות גדולה מאוד לשחק עם המדים של המועדון הזה והתרגשות גדולה להיות שוב בישראל. כולנו פרשנו לפני שנים, אבל אנחנו לא אוהבים להפסיד באף משחק, כמו שמכבי תל אביב לא אוהבת להפסיד, ונעלה למגרש כדי לנצח. שיחקתי עד גיל 43 ואני אשמח להמשיך לשחק עד היום האחרון. שמרתי על כושר כדי להמשיך לשחק כדורגל, אני רואה הרבה שחקני עבר שפרשו, כבר לא בכושר ולא יכולים לשחק".

חאבייר סביולה נשאל על כך ששיחק בעבר גם בריאל מדריד: "אני מאוד מתרגש לחזור לישראל, אני מודה לכולם על האהבה שאנחנו מקבלים מהישראלים ואוהבים בחזרה. שיחקתי בעוד קבוצות ובכל מקום שהייתי בו התנהגו אליי בכבוד, אבל אני שמח להיות בישראל לצד השחקנים הכי טובים ולפגוש שניים מהמועדונים הגדולים בישראל. זה מרגש להיות שוב עם כל החברים, לעלות יחד לדשא ולהיות בחדר ההלבשה. עברנו ביחד חוויות גדולות וזה מדהים להיות שוב יחד עם שחקנים כאלה שזכו בכל התארים האפשריים".

בנוסף לסביולה וריבאלדו, בין אגדות ברצלונה במשחק מחר ניתן יהיה לראות כוכבי ענק כמו רונאלדיניו, פרנק דה בור, אדמילסון, פטריק קלייברט ואחרים. את מכבי תל אביב ייצגו גם איציק זוהר, לירן שטראובר, טל בנין וכן שחקנים זרים מהעבר וביניהם אנדז'יי קוביקה וקרלוס גרסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully