וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס חתם בסביליה: "הייתי חייב את זה לאנטוניו פוארטה"

הבלם ויתר על הצעות ענק מגלאטסראיי ואל איתיחאד כדי לסגור מעגל אחרי 18 שנה, ולא שכח את שותפו המנוח: "מתרגש, חיכיתי לזה"

מחוץ לקווים, 3.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחת ההעברות המרגשות של הקיץ בכדורגל העולמי הושלמה. אחרי 18 עונות בריאל מדריד ובפריז סן ז'רמן, סרחיו ראמוס חתם היום (שני) באופן רשמי לעונה אחת בסביליה. הבלם בן ה-37 שב למועדון נעוריו וחתם ביום האחרון שבו ניתן לרשום שחקני לשלב הבתים של ליגת האלופות - שם תשתתף מחזיקת הליגה האירופית.

הספרדי קושר לאורך הקיץ לגלאטסראיי הטורקית ולאל איתיחאד הסעודית, אך אתמול חלה תפנית דרמטית וכאמור הוא חוזר לחבל אנדלוסיה. ראמוס יחתום לעונה אחת שבמהלכה הוא ירוויח מיליון יורו, כאשר הוא ויתר על 11 מיליון יורו לעונה מהטורקים ול-20 מיליון יורו לעונה מהסעודים. סביליה סגרה בפני ראמוס את הדלת לאורך הקיץ, אך הפתיחה המזעזעת לעונה (שלושה הפסדים בשלושה מחזורים) וההשתתפות בליגת האלופות ככל הנראה הובילו לשינוי דעתם ברגע האחרון.

לפני הבדיקות הרפואיות, ראמוס שהגיע במטוס פרטי ממדריד אמר עם נחיתתו בעיר: "אני מתרגש, זה יום מיוחד. חיכיתי כמה חודשים, אבל אני שמח לחזור ולהצטרף לקבוצה מהר ככל האפשר". ראמוס לא שכח אף את חברו ושותפו לקדנציה הקודמת בסביליה, אנטוניו פוארטה, שמת בשנת 2007 ימים ספורים לאחר שהתמוטט במהלך משחק: "הייתי חייב את המעבר הזה לאבי, לסבי, לאוהדים ולפוארטה".

בהודעה הרשמית שפרסם המועדון הוסיף: "אני סוף סוף חוזר הביתה, חיכיתי לרגע שבו ארגיש את החולצה של סביליה ושהסמל שוב יהיה על החזה שלי. כולנו באותה סירה, כולנו אותה משפחה. אני עוד שחקן, כאן כדי לתרום. זה לא היה חוב לעצמי אלא גם למשפחה שלי, לאבי ולסבי שהפך אותי לאוהד סביליה כשהייתי צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully