וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים גיבה את החלטת ה-VAR: לא הגיע אדום לעבדולאי סק

4.9.2023 / 16:30

צפו במהלך: הוועדה המקצועית קבעה שבלם מכבי חיפה לא היה צריך להיות מורחק בגין הפגיעה בקאפיטה. וגם: האם ואן אובריים נגע ביד?

שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק מתקל את שחקן הפועל ירושלים קאפיטה/ספורט1

הוועדה המקצועית באיגוד השופטים פרסמה היום (שני) את מסקנותיה באשר להחלטות הקונטרוברסיאליות העיקריות שהתקבלו במחזור השני בליגת העל.

אחת מהן קרתה במשחק בו ניצחה מכבי חיפה 1:2 את הפועל ירושלים, כאשר בדקה ה-83 פגע עבדולאי סק בקאפיטה, בתיקול שהשופט יגאל פריד לא ראה כעבירה. הוועדה קבעה כי גם שופטי המסך במשחק צדקו כשלא התערבו לעבירת משחק חמורה וכרטיס אדום: "מדובר באירוע מאתגר ומורכב. הגם שנקודת המגע הסופית גבוהה, ניתן לראות כי השחקן הפוגע מחליק ומשחק בכדור", הסבירו. "נראה כי תנועת הרגל ממשיכה למעלה ללא כוונת זדון. יש לציין כי גם חוות דעת מגורמי אופ"א בכירים תומכת בדעת הוועדה".

יגאל פריד שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
צדק. יגאל פריד/מאור אלקסלסי

אירוע שנוי במחלוקת נוסף היה במהלך שהסתיים בשער הראשון של מכבי תל אביב נגד הפועל חדרה, כשיוריס ואן אובריים ספק נגע בידו לפני שבישל לדן ביטון, אבל גם כאן - באיגוד השופטים קבעו שאי ההתערבות של ה-VAR הייתה נכונה: "זוויות הצילום השונות לא מאפשרות קביעה ודאית לגבי משחק/נגיעה של היד בכדור במסגרת המהלך ההתקפי שקדם להבקעת השער".

עוד נקבע כי פסילת השער בגלל נבדל בדקה ה-72 של המשחק בין הפועל תל אביב למכבי נתניה הייתה מוצדקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully