וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מיליון יורו ביום: בכר שובר שיאי העברות לפני הרישום לאלופות

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 8:21

הכוכב האדום בלגרד הכריזה על שני שחקני הרכש היקרים בתולדות המועדון, שיוכלו לשחק בליגת האלופות - הקשר הקוריאני הוואנג אין-באום והחלוץ שריף אנדיאיי. בלם באזל הגיע בהשאלה

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - נובי פזאר 1:2/ספורט1

מועד רישום השחקנים לשלבי הבתים באירופה חל אמש (שני), ורגע לפני שהדדליין חלף הכוכב האדום בלגרד הודיעה על שתי החתמות חדשות. ולא מדובר בסתם רכש עבור הקבוצה של ברק בכר, אלא בשני השחקנים היקרים בהיסטוריה של המועדון.

האלופה שכידוע תשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות, הכריזה על רכישתם של הקשר הוואנג אין-באום והחלוץ שריף אנדיאיי. עבור הדרום קוריאני שילמה הכוכב האדום 5 מיליון יורו, בעוד הסנגלי מאדנה דמירספור הטורקית הגיע תמורת 4 מיליון יורו.

העסקה של אנדיאיי כוללת גם בונוסים עתידיים של 2 מיליון יורו, והוא אמור להפוך למשתכר הבכיר בהיסטוריה של המועדון עם שכר של 1.2 מיליון יורו לעונה. שיא ההעברות הקודם של המועדון עומד על 3 מיליון יורו, ששולמו בשנה שעברה על עוסמאן בוקארי וב-2017 עם נמניה ראדוניץ', כיום בטורינו.

הוואנג אין-באום, שחקן נבחרת דרום קוריאה. Chung Sung-Jun, GettyImages
הרכש היקר בתולדות הכוכב האדום. הוואנג אין-באום/GettyImages, Chung Sung-Jun

הקשר הקוריאני לקח חלק בכל ארבעת משחקי נבחרתו במונדיאל האחרון, בו דרום קוריאה הפסידה בשמינית הגמר לברזיל. הוא שיחק באולימפיאקוס עונה אחת ולפני כחודש עזב את יוון לאחר שהסתכסך עם המועדון. בסביבת השחקן איימו לפנות לפיפ"א בטענה שחוזהו פג הקיץ, היוונים טענו כי יש לו עוד שנתיים בהסכם ודרשו 15 מיליון יורו ממנו כדי להתיר את חוזהו. כשהכוכב האדום נכנסה לתמונה האפשרות לפנות לפיפ"א ירדה מהפרק וכאמור הסרבים יפצו את קבוצתו הנוכחית בסכום שיא.

שחקן נוסף שכבר הגיע הוא נאסר ג'יגה - בלם בן ה-20 השייך לפ.צ. באזל. שחקן נבחרת בורקינה פאסו עבר בהשאלה תמורת 300 אלף יורו, עם אופציית רכישה ב-2 מיליון יורו. עד היום הוציאה הכוכב האדום כ-3 מיליון יורו על רכש, שכולל בין השאר את עומרי גלזר. ממכירות הרוויחה הקבוצה 13 מיליון יורו, כך שאותן הכנסות יכסו על ההוצאות הצפויות היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully