וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד הולאנד וסובוסלאי: סולומון "שלח מסר" ונבחר להרכב המחזור

באתר "Sportsmole" הכלילו את שחקן הכנף ב-11 המצטיינים: "החזיר על האמון שקיבל מהמאמן". שחקן העבר של טוטנהאם התרשם: "משחק מבריק"

תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי/ספורט1

צמד הבישולים של מנור סולומון בניצחון 2:5 של טוטנהאם על ברנלי, עשויים להסתמן כנקודת מפנה בעונה שלו. יומיים חלפו מאז הופעת הבכורה שלו שחקן הכנף הישראלי בהרכב התרנגולים בליגה, והמחמאות באנגליה נמשכות.

אתמול בחר האתר "Sportmole" בסולומון להרכב מצטייני המחזור בפרמיירליג לצד כמה מהכוכבים הגדולים של הליגה. לצד סולומון בהרכב היו גם ארלינג הולאנד, דקלן רייס, דומיניק סובוסלאי, טרנט אלכסנדר ארנולד וכמובן יונג מין סון, חברו לקבוצה שכבש שלושער.

"מנור סולומון החזיר לאנג' פוסטקוגלו על האמון שנתן בו, עם מפגן יוצא דופן של פליימייקר. הוא בישל פעמיים ליונג מין סון ויצר חמישה מצבי הבקעה, ששלחו מסר ברור למאמן שלו לקראת חודשי החורף", כתבו בנימוקים לבחירה.

מנור סולומון, טוטנהאם. Will Palmer/Sportsphoto/Allstar, GettyImages
משחק פריצה? סולומון/GettyImages, Will Palmer/Sportsphoto/Allstar

גם שחקן העבר קלייב אלן, שלבש את מדי טוטנהאם בשנות ה-80, התלהב מהיכולות של הישראלי. "התרשמתי ממנו מאוד. הוא היה מבריק, וסיכן כל הזמן את ההגנה של ברנלי. הוא מפתח כימיה טובה עם השחקנים שלצידו והתרומה שלו הייתה יוצאת מהכלל. הוא הכניס ניצוץ למשחק של טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully