וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מדברים על נאיביות, אבו חנא עם קרע קטן בשריר התאומים

בקבוצה מנתחים את שני המחזורים הראשונים ושמים אצבע על הספיגות הקלות. הבלם ייעדר 7-10 ימים, שיפור במצבם של רוטמן וג'אבר

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

במכבי נתניה ניסו לנתח הבוקר (שני) את משחק ההפסד להפועל תל אביב בשבת ושמו את האצבע על שני דברים: הראשון הוא ספיגת שערים קלים בשילוב טעויות בהגנה והשני הוא נאיביות. בנתניה נתנו כדוגמה את השער הפסול של איגור זלאטנוביץ', כששחקני הפועל תל אביב התנפלו על השופט שניר לוי ואולי בכך גרמו לו ולשופטי המסך לבדוק היטב את המהלך.

בנתניה מרגישים שהשחקנים "טובים מדי" ולא הסבו את תשומת ליבו של השופט לעבירה לדבריהם של מאוויס צ'יבוטה על ג'ואל אבו חנא במהלך שהוביל לפנדל לזכות האדומים. עוד נתנו כדוגמה את השער של בני ריינה במחזור הפתיחה, אז השחקנים לא התלוננו לשופט למרות שנראה שהיו שחקנים של ריינה שהיו בנבדל והסתירו לשוער תומר צרפתי את שדה הראייה בבעיטה שהובילה לספיגה.

השופט שניר לוי. ברני ארדוב
השחקנים היו צריכים להתנפל עליו? שניר לוי בשבת/ברני ארדוב

בנתניה עסקו גם ברשימת הפצועים הארוכה, אליה התווסף ג'ואל אבו חנא. הבלם אובחן עם קרע קטן בשריר התאומים והוא צפוי להיעדרות של שבוע עד 10 ימים, מצבו של לירן רוטמן הולך ומשתפר וגם כרם ג'אבר ואיתי בן שבת החלימו מפציעות ואמורים להיות כשירים למשחק הליגה הבא נגד הפועל פתח תקוה.

עוז בילו שנפצע בקרסול, עבר צילום ונשלל החשש לשבר. בגלל שהאיזור עדיין נפוח ובטראומה מהפגיעה, לא ניתן לערוך בדיקות נוספות ורק בעוד יומיים הוא יעבור אולטראסאונד כדי לאבחן האם יש נזק לאחת מרצועות הקרסול ומה משך ההחלמה הצפוי לו.

בנתניה ממשיכים בנסיונות לצרף את אילון אלמוג וגיא מזרחי ממכבי תל אביב, אולם בשלב זה ללא התקדמות ממשית במו"מ מול הצהובים. אלמוג לא נכלל אמש בסגל של מכבי תל אביב נגד הפועל חדרה, ובנתניה יש אופטימיות גדולה בנוגע לצירופו, כאשר בסביבתו של השחקן הביעו רצון להגיע לנתניה. בנוגע למזרחי אין התקדמות והצעה בגובה של מיליון שקל כבר נדחתה על ידי ראשי מכבי תל אביב לפני כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully