וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה ספורט משיקה דגם בלעדי של נעלי אדידס בטכנולוגיה מתקדמת

נעלי SWITCH FWD, שיימכרו רק ברשת מגה ספורט, מבוססות על טכנולוגיה שהופכת את המשקל לתנועה קדימה, ומתאימות לריצה אבל גם לפגישה עם חברים או לעבודה

נעל אדידס. יחצ,
נעל אדידס/יחצ

תמיד חלמתם על נעליים שיוכלו לשמש אתכם לריצה קלה אבל גם לעבודה? שניתן לנעול אותן לאימון ספורט אבל גם לפגישה עם חברים? רשת מגה ספורט מגשימה לכם את החלום. החל מהיום ניתן להשיג באופן בלעדי בחנויות הרשת ובאתר את הנעליים החדשות של אדידס בשם SWITCH FWD מסדרת 4DFWD.

מדובר בדגם חדש לגמרי, נוח, קליל ואופנתי, שמתאים לריצה של עד חמישה קילומטרים וגם לכל פעילות ספורטיבית או לפעילות פנאי אחרת. את השקת הנעל ילווה קמפיין מושקע של מגה ספורט תחת הכותרת IT'S TIME TO SWITCH , שיביא את בשורת הדגם החדש לכל בית בישראל, אם זה בכלי התקשורת ואם ברשתות החברתיות ובדיגיטל.

הדגם החדש מבוסס על טכנולוגיית FWD - כזו שהופכת את המשקל לתנועה קדימה. רצים חובבים נאלצים להתמודד עם כוחות מרסנים שמפריעים לתנועה. כל צעד עוצר למעשה את התנועה, אלה חוקי הפיזיקה, אבל הנעליים מסדרת 4DFWD הן בעלות סוליית EVA שדוחפת קדימה אבל גם מאפשרת אחיזה מיטבית בקרקע, הן קלות משקל וכוללות רשת נושמת. בנוסף, הבשורה האמיתית בנעלי SWITCH FWD היא שמדובר בנעליים שאין צורך להוריד אותן מהרגליים אחרי האימון. אפשר לעשות איתן הכול: ללכת לעבודה, להיפגש עם חברים, להסתובב בעיר. העיצוב שלהן הופך אותן לנעליים שמותאמות לכל פעולה, Every day shoe, והן מתאימות לקהל מגוון ורחב בגילאי 25 ועד גיל 65.

את הדגם הזה, ייצרה חברת אדידס במיוחד עבור רשת מגה ספורט, שמהווה מזה שנים רבות אוטוריטה מקצועית בתחום ההנעלה, ההלבשה וציוד הספורט בישראל. השקת דגם בלעדי לחברה, במחיר של 449 שקל, הוא חלק חשוב מהחזון של מגה ספורט לספק ללקוחותיה מוצרים שהם בחוד החנית של החידושים הספורטיביים.

חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "מגה ספורט, הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט, מקפידה להיות בחזית החדשנות הטכנולוגית ולספק ללקוחותיה את המוצרים המתקדמים ביותר. כחלק מהאסטרטגיה של החברה, מגה ספורט דואגת להביא לחנויות מוצרים איכותיים וחדשניים ביותר, שעומדים בקנה אחד עם הטרנדים והטכנולוגיות המובילים בעולם, והדגם החדש של נעלי SWITCH FWD, שיימכר ברשת בבלעדיות ובמהדורה מוגבלת, הוא דוגמה מובהקת לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully