וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי שוב הציל את ברצלונה, צ'אבי ענה למבקריו: "זה נחשב כושר רע?"

החלוץ שוב כבש שער חשוב (בעזרת השופטים ש"הורסים את הליגה"), המאמן טוען שהפרשנים "קשים איתו מדי". גאבי חגג 100 הופעות עם 5 תפרים: "בעבר היינו מפסידים במשחק כזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.9/ספורט1

היכולת לא משכנעת במיוחד, אבל ברצלונה ממשיכה לאגור נקודות בפתיחת העונה. הקטלאנים גברו אמש (ראשון) 1:2 על אוסאסונה בחוץ ורשמו ניצחון שלישי ברציפות, למרות שעבדו קשה מאוד בדרך ל-3 הנקודות. ז'ול קונדה כבש ראשון בדקה ה-45, אבילה איזן זמנית (76), ואקורד הסיום היה שייך לרוברט לבנדובסקי שהכריע מהנקודה הלבנה בדקה ה-86.

הכוכב הפולני זוכה ללא מעט ביקורות בשבועות האחרונים בעקבות היכולת הפושרת שהוא מציג, אבל אתמול הוא כבש מחזור שני רצוף, ושוב הציל את בארסה. לצ'אבי כבר נמאס לשמוע את הספקות בנוגע לחלוץ שלו. "לפעמים הפרשנים קשים איתו מדי. רוברט אחראי ישיר ל-4 הנקודות האחרונות שהשגנו. כולם מדברים על התפקיד החדש שלו, על מעט הנגיעות שלו בכדור, אבל איך אפשר לומר על שחקן שכבש שני משחקים ברציפות שהוא בכושר רע?".

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
מה רוצים ממנו? לבנדובסקי/GettyImages, Alcoba/Quality Sport Images

לבנדובסקי שמתח בסוף השבוע ביקורת חריפה על השופטים בספרד וטען ש"הם הורסים את הליגה", נהנה הפעם מההחלטות שלהם, כשה-VAR הורה על הפנדל שהפך לשער הניצחון שלו. ולמרות שמאמן אוסאסונה טען ש"לבנדובסקי הפיל את עצמו, והמגע שהיה לו עם שחקני ההגנה לא שווה פנדל", הפעם באורח פלא לא היו לברצלונה טענות לאנשי המשרוקית. "השופטים היום צריכים לקבל מבחינתי ציון 10 מתוך 10. רוברט אמר שהשופטים אצלנו לא מסבירים את ההחלטות שלהם, והיום הם תקשרנו איתנו כמו שצריך", אמר צ'אבי.

מי שחגג ציון דרך מרשים הוא גאבי, שרשם את הופעתו ה-100 במדי ברצלונה על אף גילו הצעיר (19). למרות שנפגע באוזן בתחילת המשחק ונזקק לחמישה תפרים, הקשר המשיך לשחק וחגג בסיום עם חבריו בחדר ההלבשה את המספר העגול. גאבי הפך למעשה לשחקן הצעיר במדי ברצלונה שמגיע ל-100 הופעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"בתור ילד, חלמתי על התסריט הזה. האמנתי שזה יכול לקרות. אבל עכשיו זה מרגש מאוד", אמר גאבי, שיודע שבמשחקים מהסוג הזה, נדרש אופי כדי לא לאבד נקודות. "השתפרנו מאוד לאורך השנים במשחקים מהסוג הזה, שאתה מציג בהם יכולת פחות טובה. זה משחק שלפני שנתיים היינו מפסידים בוודאות, אבל עכשיו המצב שונה", הסביר, וגם ב"ספורט" הקטלאני התגאו בכך ש"ברצלונה החדשה יודעת איך לסבול ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully