וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה בודקת את אפשרות צירופו של תומר חמד

בקבוצה מאמינים שאם הפועל באר שבע תישא בחלק מהעלויות, ניתן יהיה לצרף את החלוץ. זעם על השופט: "מקופחים שבוע אחרי שבוע"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

הפועל חדרה הובסה אמש (ראשון) 3:0 על ידי מכבי תל אביב ואחרי שני מחזורי הפתיחה ועם היציאה לפגרת הנבחרת, במאזנה אפס נקודות ואפס שערי זכות. בחדרה ידעו עוד לפני פתיחת הליגה שיהיה קשה מאוד להוציא נקודות בשני משחקי הפתיחה מול הגדולות, למרות הצהרותיו של המאמן ניסו אביטן שהוא לא מוותר מראש על אף משחק ומול שום יריבה.

בחדרה יעשו מאמץ לחזק את החלק הקדמי עד לסגירת חלון ההעברות ולוואלה! ספורט נודע שבקבוצה בודקים את האפשרות לצרף את החלוץ תומר חמד, שלא מוצא את מקומו בהפועל באר שבע. בחדרה מודעים לעלויות הגדולות הכרוכות בהבאתו של חמד, אם וכאשר החלוץ יסכים להגיע ומאמינים שבמתווה מסויים, בו באר שבע תיקח על עצמה חלק מעלויות שכרו של החלוץ, ניתן יהיה לצרפו.

בחדרה מאמינים שגם מערכת היחסים הטובה בין המאמן ניסו אביטן לאנשי באר שבע ובעיקר עם הבעלים אלונה ברקת, עשויה לעזור לעסקה לצאת לפועל. גם שמו של אילון אלמוג ממכבי תל אביב הוזכר ברשימת המועמדים, כאשר במקביל בודקים בצוות המקצועי גם חלוצים זרים שמוצעים להם.

תומר חמד הפועל באר שבע. דני מרון
יעזוב את באר שבע? תומר חמד/דני מרון

בקבוצה הביעו אמש כעס גדול על צוות השיפוט בראשותו של השופט הראשי אוהד אסולין, על מספר שריקות שגויות במחצית הראשונה ובעיקר על כך שהשער הראשון של הצהובים לא נפסל, אחרי שבחדרה טענו שהכדור פגע בבירור בידו של יוריס ואן אובריים. "לא יכול להיות ששבוע אחרי שבוע אנחנו מקופחים על ידי השופט עם החלטות שמכריעות את המשחק", אמרו בחדרה. "במשחק מול באר שבע דווקא במהלך דקות טובות שלנו, אישרו לבאר שבע את השער השלישי מנבדל ברור של הלדר לופס וגם אתמול אישרו למכבי את השער הראשון למרות שהכדור פגע בוודאות בידו של ואן אובריים. מי יודע מה היה קורה אם השער הזה לא היה מאושר".

"למרות התוצאה, אני יכול להיות מעודד מהדרך ומאיך שנראינו במשחק", אמר בסיום הקשר תמיר עדי. "נראינו הפעם יותר כמו קבוצת כדורגל, בעיקר אחרי המשחק עם באר שבע אבל יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד. אנחנו קבוצה חדשה שנבנתה ואני בטוח שנקבל את הביטחון ונוציא מהקבוצה הזאת הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully