וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אזעקת השווא" של הגשם דחתה את המשחק, באתלטיקו וסביליה זועמים

ההתמודדות בין שתי הקבוצות במסגרת המחזור הרביעי בספרד נדחתה בעקבות גשמים כבדים שהיו צפויים במדריד. בפועל, לא ירדה טיפה בעיר והקבוצות התלוננו: "זה נזק כלכלי אדיר. אם היינו משחקים, היינו צריכים להשקות בעצמנו את הדשא"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.9/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה הספרדית היה אמור להיות מושלם אתמול (ראשון) עם הניצחון של ברצלונה על אוסאסונה, אך קודם לכן, היו צריכות להיפגש אתלטיקו מדריד וסביליה למפגש קצוות. הקולצ'ונרוס פתחו נהדר את העונה, ועם 0:7 מהדהד על ראיו וייקאנו במחזור שעבר, קיוו שמשחק ביתי מול אצטדיון מלא נגד נועלת הטבלה, היה נותן זריקת מרץ רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

הדברים לא עבדו לשתי הקבוצות שנאלצו בצהריים כי בעקבות תחזית על גשמים חריגים בבירת ספרד, מועצרת העיר ביקשה מההתאחדות הספרדית לדחות את המשחק. לפי הצפי, כמות הגשמים שהייתה אמורה לרדת הייתה שוברת את השיא של העיר משנת 1972. המשחק שהיה אמור להיערך בשעה 19:30 שעון ישראל, נדחה, ועשרות אלפי האוהדים שהגיעו לעיר, נאלצו ללכת מאוכזבים במיוחד.

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ללא אף טיפת מים מהשמיים. סימאונה/רויטרס

בפועל, טיפת גשם לא ירדה בעיר מדריד אתמול בערב, ו"אזעקת השווא" של הסוכנות המטארולוגית של המדינה פגעו בקבוצות שקיוו לרשום משחק אחד נוסף לפני הפגרה. באתלטיקו מדריד מאשימים את "מקבלי ההחלטות במדינה ובעיר על נזק כלכלי וחברתי משמעותי עם הפסדים כספיים אדירים".

במועדון טוענים שאצטדיון "וונדה מטרופוליטנו" היה אמור להיות מלא מפה לפה עם 70 אלף אוהדים, וכי האוהדים הרבים שהגיעו במיוחד לעיר מהמשחק, לא יוכלו לקבל בחזרה את כספם בצורה ראויה. עוד הוסיפו אצל הקולצ'ונרוס כי האצטדיון והדשא היו במצב מושלם למשחק: "אם היינו משחקים, כמעט היינו צריכים להשקות את הדשא גם בעצמנו ללא הגשמים שחזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני סביליה מאוכזבים. רויטרס
פתחו רע את העונה, ועכשיו גם לוח המשחקים נהיה צפוף יותר. שחקני סביליה/רויטרס

גם בסביליה לא הקלו ראש, במיוחד אחרי פתיחת העונה המזעזעת הכוללת 3 הפסדים רצופים, וטענו יחד עם אתלטיקו שלוח המשחקים הצפוף לא יאפשר זמן נוח לקבוע את המחזור הדחוי.

כזכור, שתי הקבוצות נמצאות גם בשלב הבתים של ליגת האלופות, כך שמשחקים במהלך אמצע השבוע יהיו קשים לקבוע מבחינת לוח השנה של 4 תחרויות במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully