וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר שלישי להפועל גליל עליון: וינסנט סנפורד חתם

3.9.2023 / 21:39

הגארד האמריקאי הוותיק (32, 1.93) ששיחק שנים רבות בצרפת, ובעונה שעברה הרשים בפורלי מהליגה השנייה באיטליה, יחזק את הסגל של ברק פלג ויחבור למייק בות'וול וברנדון גארט

תקציר: נבחרת ליטא - נבחרת ארה"ב 104:110/AP

הפועל גליל עליון עשתה צעד נוסף לכיוון השלמת הסגל שלה לעונה שבפתח, עם צירופו של הגארד האמריקאי הוותיק וינסנט סנפורד. הקבוצה מכפר בלום, שעברה מתיחת פנים הקיץ, תשחק העונה בשלב הבתים של היורופקאפ ותקווה כי סנפורד יעזור לה להצליח במפעל.

סנפורד, שיכול לשחק בשתי עמדות הקו האחורי, מגיע מפורלי מליגת המשנה באיטליה, שם רשם ממוצע של 13.1 נקודות למשחק בעונה האחרונה.

הגארד שיחק שנתיים במכללת ג'ורג'טאון היוקרתית, אבל בהמשך עבר לדייטון וקיבל בשורותיה יותר דקות. תחנתו הראשונה באירופה היה תור האיסלנדית ב-2014, כאשר בהמשך הוא רשם עונות מוצלחות למדי בליגות הבכירות בגרמניה (וירצבורג), צרפת (אנטיב, שאלון, לימוז' ופו אורטז) ואיטליה (פזארו). עונתו הטובה ביותר של סנפורד הייתה 2018/19 במדי שאלון, כאשר קלע 15.3 נקודות למשחק ודייק ב-46.6% לשלוש.

וינסנט סנפורד במדי פזארו. Roberto Finizio, GettyImages
וינסנט סנפורד במדי פזארו/GettyImages, Roberto Finizio

סנפורד הוא הזר השלישי שחותם בקבוצה מכפר בלום לצד הגארד הצעיר מייק בות'וול ושחקן הפנים הוותיק ברנדון גארט. הסגל הישראלי כולל את רועי הובר ולוטן אמסלם שממשיכים לעונה נוספת, ליאור קררה ומירון רוינה שחוזרים לקבוצה והצעירים יהל פלג, רון כהן, חן גיא ואור חן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully