וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלל נורות אזהרה נדלקו, סטיב קר משוכנע - ההפסד רק יעזור לארה"ב

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 19:53

האמריקאים שוב סבלו מנחיתות קשה בקרב הריבאונדים, המאמן טוען: "אהבתי מה שקרה. החבר'ה צריכים להרגיש כמה טובות היריבות". ויש מי שמשוכנעים: זו כלל לא הפתעה

תקציר: נבחרת ליטא - נבחרת ארה"ב 104:110/AP

המאזן המושלם של נבחרת ארצות הברית באליפות העולם נקטע היום (ראשון), כשהמועמדת המובילה לזכייה הפסידה לליטא 110:104. האמריקאים פתחו איום ונורא, ראו את היריבה טסה ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ולא עוצרת כדי להביט לאחור. הליטאים יודעים דבר או שניים על איך לנצח את ארצות הברית - ב-1998 עשו זאת בפעם הראשונה, ב-2004 שחזרו בהנהגת שרונאס יאסיקביצ'יוס - אולם אף אחד לא ציפה שהחבורה הנוכחית, נטולת דומנטאס סאבוניס ופחות מוכשרת מבשנים עברו, תוכל להשלים הישג כה גדול. ברבע הגמר היא תפגוש את סרביה, בעוד ארצות הברית תתעמת עם איטליה.

מלקולם דיליניי טוען: זו לא הפתעה

לא מעט נורות אזהרה נדלקו אצל הנבחרת של סטיב קר לפני שלבי הנוקאאוט: היתה זו כמות הנקודות הכי גבוהה שנבחרת אמריקאים של שחקני NBA ספגה באליפויות העולם (עד היום - 107 נקודות מול ספרד ב-2008), וסך כל השניות שארצות הברית הובילה היום היתה 78 - הרביעית הכי נמוכה בתולדות הנבחרת (כולל משחקי הכנה). הנבחרת היחידה שניצחה את האמריקאים בלי להיות בפיגור אפילו שנייה, אגב, היתה ארגנטינה של 2002.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אחת הסוגיות הבוערות ביותר אצל קר היא נושא הריבאונדים - מול מונטנגרו, שגם כן הקשתה על ארצות הברית, הפסידו האמריקאים 49:31 בכדורים החוזרים, והיום נכנעו 43:27. לאיטליה אמנם אין שחקני פנים דומיננטיים כמו ניקולה ווצ'ביץ' או יונאס ולנצ'יונאס, ובכל זאת, הריבאונדר המוביל של קר הוא ג'וש הארט עם 6.2. אחריו אנתוני אדוארדס עם 4.2, בעוד הסנטר הפותח ג'ארן ג'קסון ג'וניור עומד על 2.8 ריבאונדים למשחק בלבד.

ההצגה של אנתוני אדוארדס לא הספיקה

"ליטא היתה לוהטת, אני חושב שהם קלעו את 9-10 השלשות הראשונות", סיכם קר. "אהבתי מאוד איך שנלחמנו במחצית השנייה וחזרנו, אבל זה לא הספיק. אנחנו ברי מזל שההפסד הזה לא פוגע במטרה שלנו, שהיא לזכות במדליית הזהב, אבל זה משחק מצוין מבחינתנו לחוות, כי זה פיב"א, יש פה נבחרות נהדרות שיודעות מה הן עושות. ליטא היתה נפלאה. זה קשה לבנות נבחרת כל כך מהר, פיב"א זה סיפור אחר לגמרי לעומת ה-NBA".

מבחינת קר, ההפסד היה חיובי - אם שחקניו יידעו ללמוד ממנו: "אהבתי את מה שקרה. החבר'ה צריכים להרגיש כמה טובות היריבות, ליטא נבחרת מבריקה. זה טוב לנו. אני שונא להפסיד, סביר להניח שלא אישן הרבה, אבל כדי שנהיה טובים יותר, היינו צריכים להרגיש את זה. במשחק הבא נצטרך להתחיל כמו שפתחנו את המחצית השנייה. אני מקווה שזה לקח עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully