וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולרייך: "נוייר נראה טוב, יהיה נחמד אם ינוח עוד שבועיים-שלושה"

לידיעת דניאל פרץ: השוער הבכיר של באיירן מינכן מתקרב לכשירות מלאה. מחליפו התלוצץ והוסיף: "משאיר רושם טוב באימונים"

תקציר: בורוסיה מנשנגלאדבך - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

דניאל פרץ נכלל אמש (שבת) לראשונה בסגל באיירן מינכן, וצפה מהספסל באלופה רושמת 1:2 על בורוסיה מנשגנדלבאך. בהיעדרו של מנואל נוייר הפצוע המשיך סוון אולרייך לתפקד כשוער הפותח, ששגה אמש בספיגת השער הראשון, אך אמור לשמור על מקומו בין הקורות עד חזרת נוייר.

היום התייחס אולרייך לשוער הבכיר של הבווארים ואמר: "השבועות האחרונים היו מצוינים עבור מנואל, זה נראה טוב. הוא משאיר רושם טוב באימונים". נוייר התאמן במהלך השבוע שעבר עם המחליפים שלו - אולרייך ופרץ - ועשוי לחזור אל בין הקורות אחרי פגרת הנבחרות, ב-15 בספטמבר מול באייר לברקוזן. "קשה להעריך מתי זה יקרה", הוסיף אולרייך. "זה טוב שהוא לא שם על עצמו יותר מדי לחץ. אני שמח לשחק. אם הוא ינוח עוד שבועיים-שלושה, זה יהיה נחמד", הוסיף השוער השני בבדיחות הדעת.

שוערי באיירן מינכן סוון אולרייך, מנואל נוייר. Christof STACHE / AFP, GettyImages
הרבה הערכה הדדית. אולרייך ונוייר/GettyImages, Christof STACHE / AFP

כשהתבקש להתחייב על תאריך בו נוייר יהיה כשיר, אמר יריבו לעמדה: "אני לא יודע, נצטרך לראות משבוע לשבוע איך הוא ירגיש. בשבוע שעבר, כשהוא התאמן איתנו, הוא נראה טוב, אפשר לראות התקדמות, אבל עדיין אין הערכות מתי ישחק".

כזכור, נוייר שבע את הרגל בתאונת סקי לקראת סיום 2022, ומאז לא הצליח להתאושש. יאן זומר היה זה שהחליפו תחילה, לפני שעזב לאינטר. מאז, אולרייך הוא השוער הראשון של באיירן מינכן. חזרת השוער הבכיר לכשירות מלאה, כמובן, תדרדר את דניאל פרץ להיות השוער השלישי ברוטציה של אלופת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully