וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך בישל במדי זלצבורג, נאתכו כבש במהפך של פרטיזן

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 23:43

לפני משחקי הנבחרת: הקשר הכין לשימיץ' ב-0:2 על ראפיד וינה, עבדה שיחק 66 דקות ב-0:1 של סלטיק על ריינג'רס. הקשר של בלגרד עלה מהספסל, כבש בפנדל בדקה ה-90 וסייע ב-2:3 על נובי בלגרד. 79 דקות לאבו פאני ב-2:6 של פרנצווארוש על זלגרשג

תקציר הליגה הבלגית: גנט (עומרי גנדלמן) - קלאב ברוז' 1:2/ספורט1

רגע לפני שהוא מצטרף להכנות של נבחרת ישראל למשחקי מוקדמות היורו הגורליים מול רומניה ובלארוס, אוסקר גלוך פתח הערב (ראשון) בפעם השלישית ברציפות בהרכב רד בול זלצבורג וגם בישל את השער הראשון ב-0:2 הביתי על ראפיד וינה. בדקה ה-13 קיבל גלוך את הכדור בצד שמאל של הרחבה, העביר לתיבת החמש ושם רוקו שימיץ' השתלט ובעט פנימה. החלוץ הקרואטי השלים צמד בדקה ה-35 והוחלף יחד עם גלוך בדקה ה-58, כאשר אלופת אוסטריה מושלמת בפסגה עם 18 נקודות אחרי שישה מחזורים.

* הדרבי הראשון של גלזגו לעונת 2023/24 נצבע בירוק. היום אירחה ריינג'רס את סלטיק למשחק ה"אולד פירם" ראשון של העונה והוא הסתיים בניצחון של האלופה, שרשמה 0:1 מביצוע מרהיב של הכוכב היפני קיוגו פורוהשי, שהכריע את ההתמודדות בבעיטה מהאוויר וסידר לקבוצתו ניצחון שלישי רצוף במסגרת הליגה הסקוטית על היריבה המרה והמושבעת. ליאל עבדה, שביום שישי האריך את חוזהו בסלטיק עד 2027 ולא נראה שיעזוב את סלטיק בעונה הזו, זכה לקרדיט בהרכב מברנדן רוג'רס אבל התקשה להשפיע בחלק הקדמי וירד מכר הדשא בדקה ה-66 כחלק מחילוף משולש שביצע ברנדן רוג'רס. בזכות הניצחון סלטיק עם 10 נקודות בארבעת מחזורי הפתיחה, ריינג'רס סופרת הפסד שני אחרי שנכנעה גם לקילמרנוק במחזור הפתיחה.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג מבשל שער מול ראפיד וינה. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
מוכן למשחקי הנבחרת. אוסקר גלוך ברגע הבישול/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו שוב התקרבה לכוכב האדום של ברק בכר ועומרי גלזר עם מהפך דרמטי בתוספת הזמן ב-2:3 על נובי בלגרד. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-58 כשקבוצתו בפיגור, ואחרי שפרטיזן צימקה ל-2:1, השווה בדקה ה-90 מהנקודה הלבנה וראה את נמניה ניקוליץ' כובש את שער הניצחון עמוק בתוספת הזמן (90+5) בדרך למהפך דרמטי ושלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת בסרביה.

* בליגה הבלגית, עומרי גנדלמן עלה מהספסל בדקה ה-82 וסייע לגנט לנצח 1:2 את קלאב ברוז' בקרב הצמרת בסיומו הם עלו למקום הראשון בטבלה. יון-סוק הונג כבש ראשון בדקה ה-24, האנס ונאקן החזיר את קלאב ברוז' למשחק בדקה ה-42 והיה זה הדרום קוריאני שהשלים צמד וקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-49. גנדלמן כאמור עלה מהספסל לשמונה הדקות האחרונות ומיד אחרי שעלה לדשא ספג חברו נואה פדיגה כרטיס צהוב שני ואדום, אבל גנט שמרה על היתרון ובזכות הניצחון עלתה לפסגה עם עם 13 נקודות מחמישה משחקים, בעוד ברוז' נותרה עם 10 נקודות במאזנה.

* מוחמד אבו פאני בהרכב פרנצווארוש, שהפכה פיגור 2:0 בחוץ מול זלגרשג וירדה למחצית עם 2:3 בזכות שני פנדלים של ברנבאש ורגה (26 ו-37) ושער של אדאמה טראורה (39). ורגה (51) השלים שלושער שני רצוף בליגה ושלישי העונה בכל המסגרות והשאיר לטראורה את הפנדל השלישי במשחק (84) ובדקת הסיום קבע כריסטופר זקריאסן 2:6 מוחץ. אבו פאני הוחלף בדקה ה-79 וקבוצתו במקום החמישי, מרחק שתי נקודות מהפסגה ההונגרית אבל עם שני משחקים חסרים.

* אלי דסה השלים 90 דקות בהרכב דינמו מוסקבה, שניצחה 1:2 בחוץ את רוסטוב במחזור השביעי בליגה הרוסית. קפטן נבחרת ישראל עלה עם קבוצתו למקום השני, מרחק שלוש נקודות מקרסנודאר של ולאדן איביץ'.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פאס יאנינה וספג לראשונה העונה, כשקבוצתו הפסידה 1:0 בבית לפנאתינייקוס. סבסטיאן פלאסיוס הארגנטינאי הכריע עבור יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית אחרי בישול של בן ארצו דניאל מאנסיני בדקה ה-74. סגנית האלופה מושלמת אחרי שני משחקים בליגה היוונית, פאס יאנינה עם ארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים.

* אליאל פרץ שיחק 90 דקות ב-0:1 הביתי של אפולון לימסול על קרמיוטיסה במחזור השלישי בליגה הקפריסאית. במקביל, יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו שהובסה 5:0 בידי האלופה אריס לימסול.

* סער פדידה עלה מהספסל בדקה ה-66 בניצחון 1:3 של אולימפיה לובליאנה על מורה. הקבוצה של הקשר הישראלי עלתה למקום השני בטבלה, לפחות זמנית, ונמצאת מרחק ארבע נקודות מצלייה המוליכה.

* מתן בלטקסה פתח כבלם שמאלי בשלישייה האחורית של אוסטריה וינה, שיחק 86 דקות וספג כרטיס צהוב ב-2:2 הביתי שקבוצתו חילצה בדקה ה-91 מול אוסטריה קלגנפורט. סילבה קאני לא נכלל בסגל.

* ניר ברדע השלים 90 דקות בהרכב סבאיל, שהפתיעה עם 1:2 ביתי על האלופה קרבאח במחזור החמישי בליגה האזרית. ידין לוגסי ישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully