וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מינויו למאמן: תיירי הנרי לא יגיע למשחקי האגדות בישראל

כוכב העבר אמור היה להגיע עם ריבאלדו ורונאלדיניו למשחקים נגד אגדות מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל לא שוחרר על ידי ההתאחדות הצרפתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.9/ספורט1

אגדות ברצלונה ינחתו מחר (שני) בישראל לקראת המשחקים בימים שלישי וחמישי מול אגדות מכבי תל אביב ומכבי חיפה בהתאמה, וההתרגשות בשיאה. כחלק מהסגל של ברצלונה יגיעו ארצה כוכבי ענק בעבר כמו רונאלדיניו וחאבייר סאביולה, אלא שהבוקר נודע שלארץ לא יגיע בסופו של דבר תיירי הנרי.

הנרי חתם לפני כשבועיים כמאמן הנבחרת הצעירה של צרפת ועל כן לא שוחרר על ידי ההתאחדות הצרפתית למשחק בישראל, לאור העובדה שהוא ושחקניו יפגשו כבר ביום חמישי את דנמרק למשחק הכנה לפתיחת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 ביום שני הבא מול סלובניה.

תיירי הנרי. Tim P. Whitby/Tim P. Whitby, GettyImages
לא יגיע לישראל עקב התפקיד החדש. הנרי/GettyImages, Tim P. Whitby/Tim P. Whitby

הנרי מסר: "רציתי מאד להגיע לישראל ולשחק אצלכם, אך התפקיד החדש מחייב אותי ללוח זמנים קשוח ואני נלהב להתחיל לאמן את הנבחרת הצעירה ולהוביל אותה לפסגות חדשות. אני מתנצל בפני האוהדים הישראלים וסגל נבחרות מכבי תל אביב ומכבי חיפה שלא ניפגש הפעם ומבטיח לנסות ולמצוא הזדמנות למפגש בעתיד הקרוב".

לעומתו, רונאלדיניו יגיע ארצה לביקור נוסף שלקראתו אמר: "אני מאוד שמח לפגוש את כל האנשים בישראל שתמיד התייחסו אליי בחיבה גדולה. נתראה בקרוב!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully